Beste forumers, In deze vakantie zou ik een start willen maken met de bouw van een kleine balsa trainer hoogdekker vliegtuig. Zou een van jullie mij hier aan een tekening kunnen helpen van een balsa hoogdekker met een kleine spanwijdte +/- 30 inch. Graag hoor ik jullie suggesties. Mvg en bijvoorbaad dank. Frans32
Outerzone : Mini-Tyro plan : download free vintage model aircraft plan Outerzone : Topsy plan : download free vintage model aircraft plan Outerzone : Mini Bee plan : download free vintage model aircraft plan Groeten Jef
Geweldig die Carl Goldberg ,en zie ik het nou goed zit daar een coxje op ??. Kan je gelijk meedoen met de vintage meetingen. Groeten cees
Als dit je eerste houtbouw toestel wordt, zou ik toch eerder voor een kit gaan, anders tikkie veel hooi op vork. Of heb je ondersteuning/hulp Frans? (club?)
Als aanvulling op de opmerkingen van Ron. Heb je al vliegervaring? Zo nee dan raad ik je ook af om met zo'n klein model te beginnen. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is een klein vliegtuig echt lastiger te vliegen dan een grotere.
Welk toestel om mee te beginnen Zie draadje Bart Doets Zie dit document Edit: Ik zie nu dat je sinds 2010 lid bent van dit forum. Dan moet er toch al de nodige kennis voorhanden zijn.