TRAILER DAMN!!!3D 2010 Prepair

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door henry luchtmeijer, 11 mei 2010.

1. henry luchtmeijer

henry luchtmeijer

Lid geworden:
    4 jul 2007
    Ja jongens de DAMN!!!3D party komt er aan en om al vast een beetje in de stemming te komen, hebben we vast een vette trailer in elkaar gesleuteld. Veel fun en niet vergeten als je mee wil doen meld dit dan even via de site, want wij doen ons best om alles goed voor te bereiden om er een super dag van te maken maar dan kan alleen samen met jullie.

Bekijk video

2. 123mvd321

123mvd321

Lid geworden:
    5 dec 2007
    Wauw je hebt er weer een vette trailer van gemaakt. kan niet wachten heb er zin in!!!

3. Vin

Vin

Lid geworden:
    22 jan 2007
    Zo die is mooi in elkaar gedraaid! Ik heb er zin in !! :D

4. hubris

hubris

Lid geworden:
    8 mei 2007
    Gave trailer!

Moet je ook aanmelden als je alleen komt kijken? :rolleyes:

5. henry luchtmeijer

henry luchtmeijer

Lid geworden:
    4 jul 2007
    Nee hoor als wil komen kijken ben je van harte welkom. Binnenkort zal alle info over het veld en route beschikbaar zijn via de website damn3d.nl

Tot 10 juli

6. ragbak

ragbak

Lid geworden:
    19 aug 2003
    Henry COOL filmpje man :cool:

Ziet er goed uit haha.
    1 minpuntje: event of the year is natuurlijk op 20 juni: pylonracen in Almere ;)
    Sorry kon het niet laten... bloed kruipt natuurlijk
    Zie al uit naar het filmpje!

Peet

7. henry luchtmeijer

henry luchtmeijer

Lid geworden:
    4 jul 2007
    Ha ha Peet je hebt gelijk, ieder zijn meuk ik ga dan ook met veel plezier de pylonraces in Almere filmen voor jullie.

8. Burp

Burp Forum veteraan

Lid geworden:
    30 jan 2005
    Leuke trailer Henry :thumbsup:

Ik denk dat ik ook wel langs kom. Lijkt me weer gezellig :yes:

9. henry luchtmeijer

henry luchtmeijer

Lid geworden:
    4 jul 2007
    gaan deze mannen ook vliegen tijdens DAMN!!!3D ? de contacten zijn gelegd...

Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  10. 123mvd321

123mvd321

Lid geworden:
    5 dec 2007
    Wauw Tareq Alsaadi in een 3d helifreakz outfit.... hoe krijg je het voor elkaar.
    Dit is echt supergaaf.:banana:

11. rotormania

rotormania

Lid geworden:
    18 jun 2008
    Mooie Trailer "maarrrrrr"
    Ja ik weet het kritiek geven is goed maar laat het wel opbouwend zijn.
    Het schiet een klein beetje zijn doel voorbij.
    Ik weet omdat mij daar is op gewezen dat die dag alles inhoud.
    Dus ik als beginner kan mijn Protos FBL meenemen en zal met vragen en daden worden bij gestaan!
    Maar dat kom in de trailer niet naar voren dat het een event is voor alle lagen van de model heli sport.
    Als ik als beginner na de trailer kijk heb ik zo van leuk voor al die 3d experts daar heb ik niks te zoeken.
    En als we voor aanwas willen zorgen in de mooie hobby zal je bij de basis moeten beginnen.
    En natuurlijk sta ik te genieten als die 3d piloten voorbij knallen.

gr martin

12. henry luchtmeijer

henry luchtmeijer

Lid geworden:
    4 jul 2007
    Beste Martin, een begrijpelijke vraag maar in iedere hobby of sport heb je niveaus. Damn3d is een 3D fun event waar je je skills kunt tonen en waar je met behulp van ervaren wedstrijd piloten een keuze kunt maken of je misschien ook aan wedstrijden zou moeten deelnemen. Daarnaast is er ook genoeg te doen voor beginnende of minder 3d gerichte piloten. Maar uiteindelijk is het toch heerlijk om al die jongens te zien vliegen en erg veel Fun beleven aan hun hobby. Kortom de Trailer is ook een mooi voorbeeld, de heli werd gevlogen door Michael MvD een piloot die nog maar goed twee jaar vliegt. Ik hoop dat we met Damn3D een leuk nieuw concept kunnen neerzetten waar de Fun en de Piloot op nummer 1 staan. Gelukkig zijn er op verschillende niveaus event's in Nederland te vinden, waar je aan je trekken kunt komen en Damn3d is er ook 1.

Henry

Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  13. wrobijns

wrobijns

Lid geworden:
    13 apr 2004
    Nou,... het zou wel completer zijn als je wat kleine stukjes toe voegt.
    - Een hover, met hoepel zou beter illustreren dat het om een beginner gaat. Of aan de "kabel".
    - Een heli game, ringetje op pakken of zo
    - Een dragrace start laten zien

Nu is het wel cool, maar het dekt nog niet de gehele lading. Dat ben ik met Martin eens.

14. 123mvd321

123mvd321

Lid geworden:
    5 dec 2007
    Ach dit is natuurlijk enkelt een trailer met wat gave beelden, er komen zekers nog meer trailers en uitleg over het evenement zelf en alle onderdelen.
    Dit evenement is bedoelt voor de startende tot gevorderde piloten, en alles komt aan bod.
    nogmaals Henry: erg gave trailer heb je gemaakt, geeft mij erg veel zin in het evenement en een extra boost om weer meer te gaan vliegen... JIIHAA:banana:
    Blijf wel de lol ervan inzien, waar daar gaat het om: Having Fun!
    't is geen wedstrijd maar een fun event.

15. henry luchtmeijer

henry luchtmeijer

Lid geworden:
    4 jul 2007
    Klopt Walter de trailer dekt zeker niet de lading maar wel een groot gedeelte. Maar op de website vind je alle info. De trailer is puur teasing 3D en dat is dus pure FUN !! We hopen dat alle testen die we nu doen met game spullen, binnenkort klaar zijn dan kan ik die ook filmen. We hebben vanavond weer wat testen gedaan maar daar zit veel voorbereidend werk in. Maar trailer 2 die er nog aankomt zal inderdaad de games en drag race uitbeelden.
    Ik ben verder erg blij met jullie reactie geeft mij weer stof tot nadenken.

16. Dirk Luchtmeijer

Dirk Luchtmeijer

Lid geworden:
    24 apr 2007
    de trailer is zeker te gek geworden! de onderdelen voor de games, dragrace etc. zijn voor 90% klaar en getest. de overige 10% zit hem in de haalbaarheid en veiligheid voor beginnende piloten. Het zal toch moeilijker zijn dan de meesten misschien verwachten.. maar het moet vooral veilig zijn. over een paar weken zullen ook de onderdelen te zien zijn in de vervolg teasers... we zijn nog lang niet klaar YIHAAAA... het is nog maar net begonnen :)

17. wrobijns

wrobijns

Lid geworden:
    13 apr 2004
    Ik had niet anders verwacht :p

Best veel werk hèh, zo'n evenement....

18. henry luchtmeijer

henry luchtmeijer

Lid geworden:
    4 jul 2007
    Ja dat klopt Walter maar gelukkig doen we het met een grote groep freakz en dat maakt het extra leuk om te doen.

19. holco

holco

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Lijkt mij leuk en me dus ook aangemeld voor de Drag-Race en de Heli Games :)

20. henry luchtmeijer

henry luchtmeijer

Lid geworden:
    4 jul 2007
    Dat zou erg leuk zijn Mario dat je er bij bent 10 Juli vanaf volgende week zal er weer extra info verschijnen omtrent DAMN!!!3D want er word door een grote groep 3dhelifreakz gewerkt aan dit Fun Event.

Deel Deze Pagina