trailerkabel 7-kamersachterlichten

Hallo, ik heb een trailer met deze achterlichten van Tamiya. Graag had ik hierop ook nummerplaatverlichting op gemaakt en ben er ook al mee gestart,
maar ik krijg het niet op de wereld. Op de bekabeling staat namelijk een 3,6V spanning als de verlichting aan staat. Alles word gestuurd door een MFC-03 van Tamiya.
Als ik witte, alsook gele led's toevoeg (2st) dan gaat de verlichting op mijn trailer uit en dan zak de spanning naar ongeveer een 2,1V. Is ook logisch met 2 verbruikers meer op de uitgang van de module.
Nu is mijn vraag, is er een andere oplossing om alsnog deze leds te kunnen voorzien op mijn trailer? En wat is de beste optie hiervoor. Liefst zonder kabels bij te moeten trekken, maar als het zo zou moeten, dan is dat maar zo... Eventueel misschien ook dan een uitgang mee geven van de MFC-03, als dat nodig zou zijn. (J...)

Ook heb ik een tussenstekker die ik nodig heb om achteruitrijlichten en en kiptrailer te laten werken (4-polig), maar ik vindt er geen die aan de kleine kant is. iemand voorstellen? Moesten er dan eventueel nog 2 kabels bijkomen om mijn plaatverlichting te kunnen gebruiken, zit ik bij 6-olige stekkers.

Alvast bedankt.

Zoek eens (google) op JST plugjes, die zijn er in veel modellen, en ook variërend in de steek van de pennen/bussen, zo van 1 mm tot wel 6,3 mm ; als je intypt "JST-xh " dan krijg je een veelvoorkomende soort met een steek van 2,54 mm (= 0,1inch); als je de -xh weg laat dan krijg je veel andere soorten.
Heel gebruikelijk zijn die van 2 en 2,5 mm steek. en ze zijn er met alle pen-aantallen die je maar nodig kan hebben.
Cor

Back