Volgende maand de eerste testvluchten, dus dan zullen ook de foto's wel komen. Het lijkt te gaan om iets wat op een Gaui 200 lijkt. Kleine heli maar wel van de Align kwaliteit.
Ik zal al maar een plaatsje op de kast reserveren...de Gaui die gepland was zal er dan wellicht niet komen, zodoende blijft alles in dezelfde familie...
yves wilde jij een gaui?:O wist ik niet, dit leukt me wel een erg leuk dingetje, is het al bekent wat hij ongeveer gaat kosten?
Van die 250 heb ik geen idee wat hij gaat kosten neen...zal wellicht iets meer zijn dan de Gaui EP200 vrees ik... Maar ik ben niet gehaast !
ziet er erg goed uit maar vast wat geld opzij leggen even wat foto's van het T-rex forum geplukt: ik mis alleen de tailboom-support nog weet niet of dit wel echt nut zal hebben op een heli van dit formaat maar heb hem bij de Ep200 wel gezien. ben benieuwd wanneer de eerste proto's zullen gaan vliegen. groet, Roy
net nog even rond geneusd en een foto gevonden van een vergelijking tussen een 450 canopy (links) en de 250 canopy (rechts) zoals hij zou moeten worden. groet, Roy
hoe kleiner is hoe onstabieler, dus ik denk het eerlijk gezegt niet egt, als je er alleen binnen mee wil vliegen scheeld dat al een hoop.
ik ben bang dat je als beginner beter een wat grotere heli kunt nemen. meer richting de 450 size of nog groter natuurlijk. groet, Roy
Ik vind de 450 nog best wiebelig, liefst 600 of anders de 500 om mee te beginnen. Ben op zich wel benieuwd hoe die 250 het gaat doen, best geinig zoon klein hebbedingetje.
hopelijk dan alleen met beter verkrijgbare spares heb zelf een hornet X3d gehad maar de reserve onderdelen bleven altijd een beetje een probleem (kan natuurlijk ook aan mij liggen ) groet, Roy
Dat is wel interessant ! Ik ga mijn zoom verkopen en ga dan stilletjes aan uitkijken naar iets anders. Maar ik vrees dat zo'n klein wiebelding toch minder aangenaam vliegt dan bv een 450 of 500. Hoe dan ook, als Funky er 1 koopt kan ik hem ook in actie zien. Hem in actie zien betekent dan weer aangenaam verrast worden. Aangenaam verrast worden betekent het budget bekijken. En met wat pech past hij nog in het budget en eindig ik ook met zo'n klein zenuwachtig ding. Heerlijk, die hobby ;-)
weer een kleine foto update: op de boven staande foto een part van de rex 600 in vergelijking met de rex 250 ben erg benieuwd, als ik de positie van de lagerblokken voor de hoofdas zo zie dan blijft er wel erg weinig ruimte over voor de 2 voorste servo's groet, Roy
klopt heb een EP200 gehad van Gaui vooral bij het (netjes) inbouwen van van de electronica en het op maat solderen van je servokabels heb ik meerdere keren met *** woorden de moet bij elkaar moeten rapen. de t-rex ziet er vooralsnog wel wat doordachter uit dan de Gaui groet, Roy
Ik heb ook de gaui ben er zeer tevreden over de trex variant ziet er wel erg strak uit! maar deze mag er ook wezen The SJM180(215) PRO 200 Class is Born - RC Groups groetjes Tom
die sjm zit er inderdaad erg leuk uit, maar ik heb ooit slechte ervaringen gehoord over andere sjm heli's. Ik ben benieuwd hoe deze het gaat doen. Is ondertussen al bekent wanneer hij ongeveer uitkomt? (de trex dan)