trex 600 nitro helemaal zat na een uurtje

was het na een avondje trex 600 nitro even helemaal zat en ging lekker gek doen wie heeft daar ook wel eens last van?
hier even een paar foto's:

tr_1.jpg

mt_1.jpg

mt2.jpg

Laatst bewerkt:
knap gevlogen!!! straks ook met die 600n.;

Ga zo door!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat? Waarom? Om te zeggen dat die laatste 2 foto's een leuk electrohelitje is?

hehehe geintje man, als dit echt is dan denk ik niet dat er weldenkende mensen zijn die dit leuk vinden en daar schaar ik jou ook wel een beetje onder Hezik ;)

met de trex 600 doe ik het niet niet omdat het niet kan maar meer uit respect voor grotere heli's maar mischien komt dit nog wel

P.S Dit zijn geen foto shop foto's

groet carlo

Zwakjes hoor, als je dat dan doet, doe het dan goed... Denk ik een stoer verhaal te lezen en stoere foto's te zien...

Ron

(ps Dit is ironisch bedoelt voor eenieder die dat niet begrepen had)

Waarom duik je weg met je hoofd ?

Had je hem niet onder controlle ? Of had je een lock out ?

ik ook met mijn hoofd iets weg omdat er wat wind stond en de heli boven je hoofd vliegen toch al wat moeilijker is dan normaal

met de trex 600 doe ik het niet niet omdat het niet kan maar meer uit respect voor grotere heli's maar mischien komt dit nog wel

Je bent bekend met het begrip Darwin Award? Want je zou wel eens genomineerd kunnen worden zo :)

Darwin Award - Wikipedia

Met zo'n electroheli is het al niet slim, maar met een trex 600 zou het gewoon oerstom zijn.

allemaal gezeur over wat iemand doet.
is het mijn hoofd of die van jullie?
iedereen doet wat hij wil toch?
of heb ik er iemand kwaad mee gedaan?
En doen julie nooit iets doms buiten het zeuren over wat gevaarlijk is hier op het forum?

Ja hoor doe domme dingen genoeg :)

Het is dus NIET alleen jouw hoofd. Als jij dit met een Trex 600 zou doen en je zou een ongeluk krijgen, zou dat slecht zijn voor de naam van de hobby, die toch al niet goed is.

Het is dus NIET zo dat jij iets doet wat alleen invloed heeft op jou, als je zoiets zou doen ;)

allemaal gezeur over wat iemand doet.
is het mijn hoofd of die van jullie?

Als je deze niet reacties wilt, moet je allereerst zulke dingen niet posten.
Wat probeer je dan te bereiken ? Een medaille ? :sad:
Goe zot ja !

Luc

Laatst bewerkt:
Je bent bekend met het begrip Darwin Award? Want je zou wel eens genomineerd kunnen worden zo :)

Darwin Award - Wikipedia

Met zo'n electroheli is het al niet slim, maar met een trex 600 zou het gewoon oerstom zijn.

Ja hoor doe domme dingen genoeg :)

Het is dus NIET alleen jouw hoofd. Als jij dit met een Trex 600 zou doen en je zou een ongeluk krijgen, zou dat slecht zijn voor de naam van de hobby, die toch al niet goed is.

Het is dus NIET zo dat jij iets doet wat alleen invloed heeft op jou, als je zoiets zou doen ;)

Ik vlieg geregeld met Carlo en ik vind het een topgozer waar je alleen maar lol mee kan beleven. Ik vind het te waarderen dat hij de moeite neemt om zijn foto's met iedereen hier te delen, jammer dat er weer een paar bij zitten die het moeten verzieken. Het lijkt wel alsof sommigen dit forum alleen bezoeken om personen veilig achter hun pc-tje af te zeiken om van hun eigen frustraties af te komen o.i.d.

Ik vind het leuke foto's en zou Carlo gewoon aanraden voorzichtig te zijn, overigens uit menselijkheid en niet puur om de naam van de hobby zogenaamd te beschermen.

Persoonlijk vind ik o.a. Hezik geregeld een wat negatieve, arrogante en denigrerende toon hebben (ik zal geen verwijzingen naar wikipedia maken want ik acht iedereen hier intelligent genoeg) en dit soort figuren geven deze hobby ook een slecht imago en weren mensen van sommige clubs omdat ze lekker gezellig willen vliegen en niet nutteloos bekvechten.

Ik ga overigens niet verder in op deze onzin, want ik bezoek dit forum om andere enthousiaste rc piloten te ontmoeten om lol te hebben, niet hiervoor.

Oh, en Silentscope je bent welkom anytime. Volgens mij zie ik je straks al.

Iedereen (zelfs Hezik): GOED WEEKEND EN VEEL VLIEGPLEZIER!

Denk dat ik hier jalouzie proef.....

leuk he fotoshoppen?

Nee dit is geen fotoshoppen er staan zelfs filmpjes van Carlo op die ik gemaakt heb. Maar proef ik hier een vorm van jalouzie? Dat is toch slecht want het is een hobbie en deze hobbie is ook je grenzen verlegen en jij bepaald jou grens en Carlo de zijne!!'

Groet Ron

Niet om Carlo's vliegkunsten omlaag te halen, hetzelfde figuur 5 meter van je vandaan gevlogen vind ik even indrukwekkend, het is alleen een heel stuk veiliger. Jezelf in een risicogebied opstellen geeft echt geen toegevoegde waarde aan een inverted hover.

Back