ja, maar daar deed je geen hoover / snaps mee 
misschien wel iets wat er op leek, maar 3001's hebben de kracht niet om een grote kist die met flink gang vooruit gaat, in no time met 45 graden elevator een slinger te geven
hoover, met de uitslagen die dat nodig heeft om lekker te corrigeren, die snelheid heeft een 3001 niet.
niet lang, tenminste.
de geometrie is dan in principe erg slecht voor normaal vliegen.
hedendaagse servo's hebben de kracht en snelheid, die kunnen dat lang volhouden
ik heb hitec's 79xx(geen idee van type meer), die zitten al redelijk wat jaar in mn 35cc edge. afgesteld op 3d, maar vlieg meestal "sport"
45 of een tik meer graden op elevator.. als dat vol om gaat op volle snelheid, dan gebeurt er wel serieus iets met de 6 kilo kist..
die dingen gaan gewoon goed en zuiver mee.
denk als ik daar 3001's in zet, dat dat niet zo heel lang goed vliegt..

misschien wel iets wat er op leek, maar 3001's hebben de kracht niet om een grote kist die met flink gang vooruit gaat, in no time met 45 graden elevator een slinger te geven

hoover, met de uitslagen die dat nodig heeft om lekker te corrigeren, die snelheid heeft een 3001 niet.
niet lang, tenminste.
de geometrie is dan in principe erg slecht voor normaal vliegen.
hedendaagse servo's hebben de kracht en snelheid, die kunnen dat lang volhouden
ik heb hitec's 79xx(geen idee van type meer), die zitten al redelijk wat jaar in mn 35cc edge. afgesteld op 3d, maar vlieg meestal "sport"
45 of een tik meer graden op elevator.. als dat vol om gaat op volle snelheid, dan gebeurt er wel serieus iets met de 6 kilo kist..
die dingen gaan gewoon goed en zuiver mee.
denk als ik daar 3001's in zet, dat dat niet zo heel lang goed vliegt..