Nu is er sinds enige tijd een nieuw micro indoor vliegertje te koop. De Ultra Micro Extreme extra300 3D. Sinds zaterdag heb ik deze vlieger en ben er zeer tevreden van. De vlieger vliegt heel goed en je kan er ook traag mee vliegen... In de living heb ik nog niet geprobeerd (nog iets te nieuw). Hier alvast een filmpje van de tweede en derde vlucht. 9s2pxTFRGiM[/media] - UMX extra 3D Grz Timen
Heb er zelf twee en ik ben verbaast over de vlieg prestaties Maar ik kan je wel 1 ding aan raden Hyperion G3 CX 160 mAh Zelfde gewicht veel meer power 20% langer vliegen DB,
alleen voor DSM2 ( spectrum zenders ), en dan is het uit de doos laden accu en vliegen. Echt schitterend spul wat E flite ( Horizon Hobby ) leverde. Heb ook een 4-site maar daar werkt de ontvanger niet goed van. DB,
Je hebt ook een beast is ook wel mooi maar ik denk dat dit wat beter vliegt denk ik. Groetjes, Wessel
Ja, de extra is volledig standaard. en de beast is inderdaad zeer knap maar is moeilijk indoor te vliegen volgens mij. Ik denk dat die eerder voor buiten is. @dirtyballs: Wij hebben wel genoeg pilletjes nu maar als die versleten zijn zal ik is zien... Grz Timen
Ik heb ondertussen ook zo'n Extra gekocht en er vorige week mee op de indoor meeting gevlogen. Je haalt het uit de doos, doet een binding van enkele seconden en je geeft gas. En daarna is het GENIETEN. Man, tof wat zo'n toestelletje kan. Alleen nog jammer dat de DX6i niet op mode 4 gaat dus moet maar op mode 2 wat proberen te hoveren !
Ik heb er enkele keren mee gevlogen, en je moet gewoon erg goede accu's hebben voor het dingetje, das heel belangrijk. Hij vliegt heel goed vergeleken met ander erg klein spul maar met een goede 80cm shock is het natuurlijk niet te vergelijken Derk vliegt er ook af en toe mee, ook tijdens de vergadering kunstvlucht. p5IHM03u9UM[/media] - Derk van der Vecht tijdens jaarvergadering (kort fimpje met de iphone)
Als je dat doet met je even bij onze buren in het westen (UK) kijken daar is hij bijna 30 euro goedkoper. DB
ik heb vandaag de extra gezien vliegt wel leuk wat je er mee kan is echt ongelovelijk echt mooi. groetjes, wessel
YouTube - Kanaal van nanskate Derk was vandaag ook nog even stiekem in de kleedkamer aan het oefenen. Gefilmd door Nando.