Beste mensen, Ik ben nieuw in deze omgeving, en begin gelijk maar met een vraag. Ik heb een E-Flite UMX Turbo Timber gekocht, en inmiddels de tijd gevonden om er eens mee te gaan vliegen. Ik heb het toestel ge-bind met mijn Spektrum NX6 zender, en dat lijkt goed gegaan te zijn. Maar...jullie snappen het al - er werkt - jammer genoeg - iets niet, namelijk het rudder. Al de andere roeren en functies werken wel..... Help - ik ben op zoek naar antwoorden/hulp Ik zie graag reactie(-s) tegemoet...bij voorbaat dank voor jullie reactie. PS mocht ik te onduidelijk zijn - dan merk ik dat wel....
Je bericht klinkt nou niet dat je ervaring hebt met het vliegen met modelvliegtuigen. Ga je toch alleen vliegen, dan heb je direct meer problemen dan een servo die niet werkt. Ga naar een vereniging en neem daar les. Je moet je ook als modelvlieger tegen betaling registreren bij de RDW. Je krijgt dan een registratienummer dat op het toestel moet worden aangebracht. Als je niet bij een vereniging vliegt moet je een examen afleggen om aan te tonen dat je op de hoogte bent van alle regels rond het vliegen met modelvliegtuigen.
Allemaal nogal nutteloos. Joukedb, de topicstarter, is nadat hij op 16 april lid van het forum is geworden en zijn vraag heeft gesteld, niet meet op het forum gezien.