Hallo Allemaal Ik was dus van plan de Hpi rs4 nitro-3 SS te gaan kopen maar zoals ik al eerder had gelezen is deze auto meer gericht op parkeerplaats-rijders ik was dus ook van plan op op parkeerplaatsen me vrije tijd te slijten. Maar nu ben ik sinds gisteren bij de R/c Club geweest in gouda die een buiten circuit hebben enzovoorts, en daar wil ik dus lid van worden en op den duur club wedstrijden gaan rijden. Nu denk ik dat daarom de Hpi rs4 nitro 3 SS niet zo een goede keuze is. En dat ik beter naar een meer wedstrijd auto kan gaan zoeken. Ik heb uiteraard al weer wat op het oog. En dat is wederom een Hpi namelijk de r40, hij is nog niet op de markt en ik heb ook werkelijk geen idee wanneer deze op de markt gaat komen ik zal dan moeten wachten maar ik heb geduld ik ga het samen doen met iemand anders en die heeft nog geen cash. Misschien dat jullie enig idee hebben wanneer hij op de markt komt. En dan had ik nog een 2e optie en dat was de serpent impulse. ZIE DE R40 Hier: http://www.hpieurope.com/news.php?lang=en&article=88 Graag Jullie Reacties
Ziet er erg mooi uit, ik hep zelf geen ervaring met HPI maar ziet er goed uit. Zal wel niet goedkoop zijn. even off topic, lijkt me niet slim om dit aan te schaffen met iemand anders, stel je voor je crashed, wie betaalt het dan? Wie neemt de auto mee naar huis? er kan altijd wat fout gaan, is het nou door een crash of een afstel foutje van de motor. heb jij net heel de motor netjes afgesteld, gaat de ander er mee rijden (is het weer wat kouder of warmer) en die gaat weer vrolijk lopen draaien aan de afstel schroeven. Lijkt me einde vriendschap :wink:
hij is heel mooi maar ik zou voor een 1:8 serpent gaan. daar kom je op het ciruit ver mee, 1:10 is wel leuk maar volgens mij meer club racing. ik zelf ga met de tijd ook van schaal veranderen alleen ben ik er nog niet helemaal uit of het 1:8 of 1:5 wordt maar dat zijn de circuit knallers. kort samen gevat vergeet 1:10 ga voor 1:8 kan je lekker mee fun rijden en je kan echte race's rijden op het ciruit.
Ik had dus geen HPI gekocht maar een echte wedstrijd auto en dan een serpent natuurlijk maar dan geen 1:10 maar een 1:8 die zijn veel makkelijker te rijden , en zijn sneller want die zijn voorzien van een 3,5 cc motor en een 1:10 een 2,5 cc . Ik weet dat een serpent 950 of Vector niet goedkoop is , daarom kun je ook wel kijken naar een goede tweedehands. Echt als je serpent hebt gereden wil je geen andere meer, pas als je er een hebt weet je waar ik over praat , dan is de rest zoals HPI , carson , enz enz "Speelgoed" okee Picco is ook goed alleen de onderdelen zijn veel moeilijker te krijgen , logisch Serpent is toch Nederlands en Picco niet , ik vindt het een beetje een nagemaakte serpent en dat hebben trouwens meer merken die een serpent proberen na te maken alleen of het lukt............ ik denk niet helemaal .......
he R2D2 ben ik met je eens.ik heb ook serpent .eerst carson elkekeer dat getrek aan dat ding .had je hem aan wil je rondje rijden sloeg hij af. :wink:
Nee sorry ik wil toch 1:10 rijden je mag nog niet eens met een 1:5 rijden bij die club. Dus ik wil gewoon 1:10 rijden ik vraag me af wanneer die hpi r40 hier op de makrt komt in amerika rijd hij al, en won van serpent en picco (volgens loud)
dat bedoel ik ik geloofde het eerst ook niet en kocht een carson ....jammer dat ik daar het geld heb voor uitgegeven , dat is het niet waard
Tja uhm niet echt duidelijke antwoorden, neem een serpent daar heb ik niet veel aan ik zou dan graag willen weten wat er beter is aan een serpent en wat er bijvoorbeeld niet goed is aan een hpi r40. En nogmaals de vraag heeft iemand meer info over de serpent impulse dus daar bedoel ik mee ervaringen enzo?
jah die ervaring word je al 3x vertelt maar je wilt het gewoon niet horen denk ik. hpi is gewoon niet de top en serpent wel dus als je op circuit wilt gaan rijden neem dan een serpent een serpent heeft gewoon meer voordelen de wielen passen beter je kan breder en dat kan met hpi niet. Serpent is de top. kijk hier ook ff http://www.pkracing.nl/serpentimpulse.jsp en dit is de echte killer http://www.pkracing.nl/serpentimpact.jsp stukje van een ander forum i just got done building my r40, it is not RTR and does not include Pipe engine radio servos or a body but it will rock your world hier nog wat info http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXEAV5&P=7
nee het is me niet 3 keer vertelt, er werd alleen vertelt dat serpent top is maar niet wat er beter is, ik wil het heus wel aannemen. Ik ben er gewoon nog niet uit welke het wordt, misschien dat ik gewoon nog even wacht en dan meer ervaringen van de r40 hoor. Maar wordt die impulse niet meer gemaakt? want ik zie hem nog wel bij pk racing te koop staan maar op de website van serpent zie ik de impulse niet staan bij de products.
nee dat is een andere, de 705 impulse is niet de gewone check deze link maar http://www.pkracing.nl/serpentimpulse.jsp onderaan zie je dus een set om hem naar een 705 om te bouwen.
Ik denk dat het beste wat ik kan doen is wachten tot de r40 er is en dan vergelijken met de serpent impulse, ik denk namelijk dat hpi nu een echte competitie auto op de markt gaat zetten, de rpijs is 450 zonder motor vlgs een nederlandese modelwinkel. Van de serpent is het me niet helemaal duidelijk, er staat op de site van pkracing in de link in bovenstaande post dat je de pro kan ombouwen (via de set die helemaal onder aan de site staat) naar een 705 maar wat is die pro dan? die zie ik nergens staan of zouden ze gewoon de gewone serpent impulse streetspec bedoelen die bovenaan staat die je kan ombouwen naar de 705.