Hey mede piloten, Wat vinden jullie van de zender van mikado, speciaal ontworpen voor een Vbar system? Het lijkt mij wel cool maar toch hou ik het ook liever bij mijn futaba T14SG. VBar Control mvg vincent
Ik heb wel interesse in die zender. Alleen even kijken of ik er ook vliegtuigen mee kan besturen. Alleen de prijs? ?
mooie nieuwe ontwikkeling. Alle parameters van de vbar zijn vanaf de zender te programmeren. Ook vibratie analyse via scherm te zien. Mooi groot display, vrij te programmeren schakelaars, goede luidspreker, mooie grip. Zal niet goedkoop worden maar ziet er veelbelovend uit vind ik. gr Bas
tja, ik heb er geen moeite mee om mijn laptop mee te nemen naar het veld. En staat het eenmaal goed ingesteld dan hoef je er weinig meer aan te doen. En anders heb je nog de android app en bluetooth of hun eigen field programmer. Dus het kunnen instellen vanaf je zender is geen toegevoegde waarde. En dan is het verder eigenlijk hetzelfde als alle telemetrie zenders die al beschikbaar zijn. Maar misschien dat er nog wat interessante toevoegingen komen.
Prijzen zijn weer Mikado Niveau was te verwachten komt er ook nieuwe software uit zag 6.0 staan of is dit alleen voor de zender. Jan
De versie 6.0 software is eerst alleen voor gebruikers van de Vbar control zender. Later dit jaar komt die als ik het goed gelezen heb ook beschikbaar voor alle andere Vbar gebruikers. Mvg. Freddie
Ik heb hem gister bij Rigidheli even mogen zien. Wauw !!!! Bij de volgende bestelling gaat de mijne ook bij zitten.
+1 Ben ook erg benieuwd naar deze zender. Plaats hier aub. je bevindingen met deze zender. mvg. Freddie
En Hoe die in het gebruik is, en met idles instellen. Volgens mijn lukt dat niet zomaar als ik heli freak lees. Ik begrijp daaruit dat ze verschillende headspeeds bereiken met bank switching..
Head speed regelen met bank switch is toch heerlijk. Andere headspeed andere instellingen andere style Ik hoop hem snel te hebben. Zal er dan meer over vertellen.