Bouwverslag van een Aerographics bouwdoos van de Velie Monocoupe 113, aangedreven door een Gasparin 120 CO2 motor.
Het wordt m`n allereerste CO2 aangedreven vrije vlucht model, spanwijdte is 24.5" = 62cm
De Aerographics bouwdoos:
Heel compleet:
In deze kleurstelling wil ik haar ook maken, ik vind het prachtig zo:
"Deze kit is ontworpen voor de Gasparin 120 CO2 motor, maar kan ook met rubber of electric vliegen":
M`n Gasparin 120 UL:
Onderdelen speciaal voor de G120 of rubber aandrijving, beide zitten in kit:
Drie keer de neus op tekening, waarvan de neus met de complete romp met de Gasparin is:
Ik hoef voor m`n eerste CO2 model dus niets zelf te verzinnen, ombouwen, aan te passen voor CO2.
Deze kit is ervoor ontworpen:
Er zitten drie tekeningen in de kit.
Twee bouwtekeningen en een derde grote tekening met details en kleurenschema/registratie/etc.:
Bouwtekeningen onder folie opgespannen, klaar om alle onderdelen te gaan uitsnijden:
Groeten, Ramses
Het wordt m`n allereerste CO2 aangedreven vrije vlucht model, spanwijdte is 24.5" = 62cm
De Aerographics bouwdoos:
Heel compleet:
In deze kleurstelling wil ik haar ook maken, ik vind het prachtig zo:
"Deze kit is ontworpen voor de Gasparin 120 CO2 motor, maar kan ook met rubber of electric vliegen":
M`n Gasparin 120 UL:
Onderdelen speciaal voor de G120 of rubber aandrijving, beide zitten in kit:
Drie keer de neus op tekening, waarvan de neus met de complete romp met de Gasparin is:
Ik hoef voor m`n eerste CO2 model dus niets zelf te verzinnen, ombouwen, aan te passen voor CO2.
Deze kit is ervoor ontworpen:
Er zitten drie tekeningen in de kit.
Twee bouwtekeningen en een derde grote tekening met details en kleurenschema/registratie/etc.:
Bouwtekeningen onder folie opgespannen, klaar om alle onderdelen te gaan uitsnijden:
Groeten, Ramses