beste mensen, ik wil missschien beginnen met de rc tank hobby, maar nu vroeg ik mij af of er ook rc tank clubs, groepen of verenigingen zijn in noord nederland.
Dan zou je de 1e zaterdag van Januari eens naar de beurs in Lingen moeten gaan. Daar is altijd een hele grote club met tanks in alle schalen en ook mensen uit NL. Kun je daar wat info verzamelen. https://www.messeninfo.de/Emsland-Modellbau-M2539/Lingen.html
Oke ja dat is vlak waar ik woon hahaha. Iemand nog anders die in de buurt van Drente of groningen woont?
Ik woon in Amersfoort en moet er ook best voor rijden. in Zetten zit battletanks nederland. Als we een paar IR 1:16 tanks bijelekaar hebben is een afspraak zo gemaakt. Bij Mantingerzand of zo. Wel met de hobby beginnen hoor! Heb ik ook gedaan. Ik was mn rc helis zat, de vraag is niet of ze neestorten, marr wanneer, het gebeurt altijd een keer. De tanks zijn superrealistisch en prachtig om schaal te rijden en te battlen. Ik heb een Leopard 2 A6 die over twee weken gevechtsklaar is. Groet commander Jan