Ik heb een hoop lol met mijn E-sky Hunter, maar heb wel gemerkt dat de ""ratel-stand"" van de throttle bij het ene tandje daalt en bij het volgende tandje stijgt, ipv hooveren op een van de tandjes.
Dus besloten om te kijken of dit te verhelpen is, en ja ! dat kan !
Bij deze wil ik jullie graag delen hoe je deze (makkelijke) ingreep kan uitvoeren, waardoor het vliegen met een E-sky zender (nog) leuker wordt.
(Note voor de moderators: ik heb gekeken op het algemene forum en hoop dat ik alles doe zoals het bedoelt is.....)
Verwijder het kapje voor de batterijen en haal alle batterijen eruit.
Schroef alle schroefjes uit de achterkant van de zender en klap de achterkant van de zender naar beneden (als het goed is, dan is dit nu je uitzicht):
Nu hoef je alleen maar het kleine schroefje linksboven (of rechtsboven bij Mode2 !)in de zender los te draaien en het metalen stripje te verwijderen.
Nu blijft de throttle gewoon in de gewenste stand staan zonder het geratel.
En natuurlijk nog even in omgekeerde volgorde de zender weer in elkaar zetten.
Persoonlijk: een kleine maar fijne verbetering !
Dus besloten om te kijken of dit te verhelpen is, en ja ! dat kan !
Bij deze wil ik jullie graag delen hoe je deze (makkelijke) ingreep kan uitvoeren, waardoor het vliegen met een E-sky zender (nog) leuker wordt.
(Note voor de moderators: ik heb gekeken op het algemene forum en hoop dat ik alles doe zoals het bedoelt is.....)
Verwijder het kapje voor de batterijen en haal alle batterijen eruit.
Schroef alle schroefjes uit de achterkant van de zender en klap de achterkant van de zender naar beneden (als het goed is, dan is dit nu je uitzicht):
Nu hoef je alleen maar het kleine schroefje linksboven (of rechtsboven bij Mode2 !)in de zender los te draaien en het metalen stripje te verwijderen.
Nu blijft de throttle gewoon in de gewenste stand staan zonder het geratel.
En natuurlijk nog even in omgekeerde volgorde de zender weer in elkaar zetten.
Persoonlijk: een kleine maar fijne verbetering !
Laatst bewerkt door een moderator: