Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :hammer:

Ik wil wel ff een paar accu's legen met de 600 maar ik ben bang dat ik vast kom te staan daar in de polder.

Mogguh :hammer:

Ik wil wel ff een paar accu's legen met de 600 maar ik ben bang dat ik vast kom te staan daar in de polder.

Sleur wij hebben er wel ervaring mee om mensen te helpen die vast staan, maar een volgende keer help ik niet... je komt onder de pekel-sneeuw-troep te zitten :mrgreen:

14delaw.jpg

ooit wel is gehoord van project H.A.A.R.P.???????

4 delen zijn het.........

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarvoor? Wij doen dat soort dingen niet meer. Dat weet je toch. Twee keer gedaan. De eerste keer ruim 10 jaar geleden en de andere keer bijna 8 jaar geleden. Daar ga ik me niet nog een keer aan wagen. :D

Arme Sleur toch:( Dus een wip heeft altijd dure consequenties bij jou :(

Zo, auto alvast ontdooit, vingers bevroren, accu's geladen. Straks nog even tanken en dan op avontuur voor een paar minuten wedstrijdtraining 20 kilometer verderop. Eigenlijk ben ik ook knettergek (was reeds bekend ;)).

Zo, auto alvast ontdooit, vingers bevroren, accu's geladen. Straks nog even tanken en dan op avontuur voor een paar minuten wedstrijdtraining 20 kilometer verderop. Eigenlijk ben ik ook knettergek (was reeds bekend ;)).

Ach, vorig jaar reden wij ook door de sneeuw naar Arnemuiden om een paar F3P-gasten te coachen :hammer: Dan valt dit nog wel mee :yes:

Gaat zich ook zo voorbereiden op de reis naar Egmondia :D

sterkte dan , buiten de steden valt het wel mee , alleen de steden zelf zijn spiegel glad .

ik zou nu niet weg kunnen , auto staat muur vast :bday:

wat een kolere veel werk is de imagine zeg ! vooral de besturing v/h richtingroer (push/pull) met ijzerdraad was veel werk , ook het hoogte roer was lastig , bestaat ook uit 2 delen aangestuurd door 1 servo .

maar wel mooi en goed werkend nu het af is .

wiel kappen zijn ook mooi ,maar die laat ik eraf , daar valt niet mee te rijden op dat mollenveld van ons :(.

vanavond verder met het afmonteren v/d heerlijke saito motor

veel plezier op de ijsbaan naar egmond :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back