Ik denk dat ze allemaal niet ideaal zijn, omdat het geheel niet vloeiend verloopt krijg je rare wervelingen op de plekken van de vleugel waar je ze niet wil hebben. Als je A & B netjes afrond zal het beter zijn. Cor
Helemaal perfect hoeft misschien niet. Het is voor lage snelheid bedoeld om luchtweerstand nog wat te beperken. Hout is nog te schuren maar met EPP lukt dat niet.
Voor het gewone vliegen maakt het helemaal niets uit. Het draait daarbij om de stroming zo lang mogelijk laminair houden om zo min mogelijk weerstand te krijgen. Daarvoor moet je nabij de profielneus de profielvorm met tenminste 1/100-ste mm aanhouden. Dat lukt al niet vanwege het materiaal en/of afwerkingswijze. De scherpe versies (A, C & D) zou ik vermijden, omdat die stall (en ook de high-speed stall) provoceren. Daarom ook B nog verder afronden. Dirk.
google "flat plate leading edge" en vind Performance - Rounded or square leading edges on flat plate airfoils - RC Groups