Walkera qr x350

Dag beste mensen ,

Ik ben Eddy uit Gent Belgie..

Heb hier al heel veel gelezen en leerde heel wat bij , waarvoor mijn dank.
Het wordt nu wel eens tijd om mij ook eens te laten horen en wat hulp te vragen.
Ik heb een paar weken geleden een Walkera qr x 350 kunnen kopen via een tweedehands verkoop-site met wat extras... Deze was nieuw , de eigenaar had deze zelfs niet vliegklaar gemaakt.. Voor mij zijn quadcopters ook nieuw , maar ben nogal stout in nieuwe dingen en ga er meteen voor... Wat wil je , na de derde proefvlucht in mijn tuin knalt die tegen mijn boom en een van de motoren deed het niet meer. ( Ik weet het , dom om met zo'n duur speelgoed te leren )maar ja.. Dus nieuw motor via banggood 18 euros en deze middag vervangen en terug wat gevlogen.. Gaat vrij goed ! Moet wel zeggen dat ik ondertussen bij het wachten op de bestelling van de motor , met twee kleintjes gespeeld heb... Nu mijn vraag .. bij het plaatsen van de motor , vroeg ik mij zo af ,of ik heel de inboedel niet zou kunnen overbouwen op deze kit ( F450 HJ450 DJI Quadcopter Kit Frame ) kan ik gelijk een zwaardere batterij steken.. Vergeef mij als dit een domme vraag is , maar ben volledig leek in deze dingen, maar zoals eerder geschreven , ik probeer graag dingen uit , en neem risico's erbij... !!!

Alvast bedankt

Eddy

Hoi Eddy,

Ja dat kan inderdaad hoor :-). Ik heb zelf alle HW in het QR X350 pro frame gezet. Je moet denk ik wel de esc's afschermen als je die op een ander frame gaat zetten.

Andersom kan ook ha ha een kk2.1 bordje in een QR frame :-). Gisteren nog mee gevlogen met carbon props...dat ging echt hard ha ha.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Schiksie ,

Bedankt voor uw vlugge reactie.. Tja je moet er maar op komen die pro versie ...
Heel knap gedaan , ook uw uitleg bij de montages ! Zeer veel dank.

Eddy

Hoi Eddy,

Geen probleem :-) mocht je ook de low voltage mod willen gaan doen, daar staat ook een filmpje van op mijn Youtube.

Grtz Jeroen

Back