Hey iedereen ik ben nieuw in de fpv en al onmiddellijk problemen. Ik kocht net een Walkera runner 250 pro die nog nooit gevlogen heeft, gezien de staat van het toestel en alle originele accessoires waarvan niets beschadigd is geloof ik dit ook wel, frame en rotors zijn nergens gekrast of beschadigd maar toch redelijk wat problemen. Aanvankelijk kreeg ik de rode lichten achteraan die aanduiden wat er verbonden is en wat de status is van de drone niet aan het werk. Na wat testen en proberen bleek dat er ergens een kabeltje geklemd zat, vrijgemaakt en dan werkte alles wel. Batterijen opnieuw opgeladen en in de drone geplaatst nu werkten de lichten wel maar knipperden afwisselend wat duidt volgens de handleiding op geen verbinding met de zender, maar als ik de zender uitzet krijg ik wel het failsafe alarm waarbij alle lichten knipperen en er een alarm klinkt. Wat ik ook doe ik krijg de motoren niet aan de praat, alle mogelijke manieren om ze te unlocken geprobeerd maar geen resultaat. geprobeerd om te rebinden maar ook geen resultaat, kan iemand me hier in helpen aub?
Je bent nieuw in de FPV geef je aan. Hoe ben je op ‘t idee gekomen met de Walkera 250 te beginnen? Heb je wellicht nog een zender liggen die geschikt is voor quadcopters? De afgelopen 6 jaar zijn de ontwikkelingen op quadcopter/ FPV-gebied in sneltreinvaart gegaan. Compacter, krachtiger en uitgerust met FlightControllers die het jou als gebruiker nog makkelijker maken via PC/laptop vlieginstellingen en OSD en wat al niet meer in te stellen. Kortom: de Walkera 250 is een uit de kluiten gewassen fossiel dat vast wel vliegend is te krijgen, maar naar mijn mening niet echt een ideale start van de FPV-hobby.