Hi, Ben op zoek naar een watervliegmaat(maten) omgeving Tilburg, Breda, Den Bosch of Eindhoven Svp niet allemaal tegelijk........... Groeten Paul
Hoi, Ik woon in Eindhoven en heb diverse watervliegtuigen. Ook mijnheer Rob op het forum is een watervlieger en woont in Aarle Rixtel. Als wij in staat zijn om te komen gaan we in september naar Zeumeren. Wat een feest daar en (bijna) altijd goed weer. Groetjes, Erik.
Ook ik vlieg van water , 2x in het jaar in Zeumeren. Voor meer heb ik geen tijd , moet nog de Cessna klaar maken voor Zeumeren. In 8 weken is het weer zover. Mvg Johan
Berto zij dat ook al op de Pampa Toen hem vertelde dat we elkaar weer snel zien in Zeumeren . Mvg Johan
Ik vlieg in Waalwijk met watervliegtuigjes. Heb hier ook een locatie waar dat met enkele electro toestellen goed gaat. Ik vlieg met een Robbe Gemini, een Robbe SeaBee en een Graupner Elektro Trainer S. Waar vlieg je zelf mee?
Yep, en na m`n 3 weken vakatie zijn het er nog maar 5, eerst JP nog en dan weer watertrappelen. Zucht wat een leven.................................. :-( ;-)
Gisteren voor het eerst lekker kunnen vliegen met de Hype Cessna in de buurt van Tilburg. Wij hebben als club nu toestemming van een landeigenaar om vanaf zijn grond te gaan watervliegen. Verder vlieg ik met een Volmer VJ22 1:10 en een Volmer VJ22 circa 150%