Wedstrijden 2wd off eoad

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Superior, 10 okt 2024.

1. Superior

Superior

Lid geworden:
    6 sep 2003
    Hoi.
    Worden er nog NK wedstrijden electro 2wd off road gereden? En indoor off road?

Heb meer dan 30 jaar geleden wel eens een NK 2wd off road gereden in Autotron Rosmalen.

Benieuwd of deze klasse nog leeft. ;)

Gr: Adrie

2. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Een NK is er al een lange tijd niet meer tot zover ik weet. Er is uiteindelijk door een samengaan met Belgiƫ een BNK opgezet maar daar kan ik ook weinig over terug vinden hoewel er nog wel een Belgisch kampioenschap bestaat.

Wel is er gewoon veel activiteit bij de clubs zoals in Zoetermeer, Utrecht, Breda/Tilburg en Purmerent tot zover ik ken.

3. Superior

Superior

Lid geworden:
    6 sep 2003
    Ok, thanks voor de info. Jammer dat het allemaal een beetje naast de de deur is:D Al ben ik vroeger wel lid van RCTD Dordrecht geweest bij PK modelracing. Het leefde toen wel veel meer.

4. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Maar heel eerlijk, alle vormen van RC leefde toen veel meer omdat internet nog in de kinderschoenen stond en online gaming, social media en streaming video nog uitgevonden moest worden.
    O ja, er bestaat ook nog een EOS. Ik weet niet hoe populair dat onder de Nederlanders is maar de andere varianten ETS en ENS zijn erg populair.

Vanuit Zeeland is Breda/Tilburg toch niet zo ver? En kijk anders even op de FBA-RC site of er net over de grens wat te vinden is.

Deel Deze Pagina