Hoi Heren. ben mijn extra 230 2.6m weer aan het her bouwen en heb de Hytec 7954HB besteld voor hoogt en richting roer maar staan in heel europa in backorder. nu kwam ik het volgende altenatief tegen. Aerobertics.be - Product Detail Servos - Savox heeft iemand ervaring met deze servo's of het merk Savox in het algemaan André
Bedoel je specifiek die of het merk algemeen? Savox ben ik erg over te spreken, maar dit model heb ik niet in handen gehad. Je zou de specificaties kunnen vergelijken met een even duur model van een ander merk, kijk wat daar uit komt? (misschien je topic titel duidelijker maken) Robert
Kijk hier maar eens even, deze zaak heeft bijna alles op voorraad en is relatief goedkoop, snelle levering en goede service. Servo Shop gr Richard
Servocity - Servo HS-7954SH zij versturen met DHL kost je 14 euro, maar binnen een dag heb je ze thuis. ik heb folie besteld om 5 uur s'middags, volgende morgen voor 9 uur had ik het binnen...
ik heb nog een goedkoper adres, voor € 58,- Hitec 65g/ 29kg / .12 sec Digital High Torque HV Coreless Stell Gear Servo (LiPo cell compatible) HS-7954SH--RC-Fans--Welcome to RC-FANS88 RC MODEL SHOP
58 Euro + transport + import + btw , eerder iets van 100 Euro En daar is hij toch echt wel voor te krijgen in europa. Bart,
noe dat valt nog wel mee hoor, ik heb daar onderhand 3 dle111 gekocht, inclusief transport $606,- = €406,- en nog nooit een kwartje betaald aan import. als het met tnt komt dan weet je zeker dat je moet betalen. ik heb onderhand al zeker 40 tot 50 zenders uit het buitenland gehaald (ff9 en ff10) en daar nooit meer dan 20 tot 35 aan import hoeven te betalen... niet iedere leverancier word direct gevolgt. ik wil wel navraag doen wat ze kosten inclusief transport, en als het zo zou zijn zoals je zegt, € 58 +2% import +19% btw =€72 ik denk verzenden een euro of 5, en dat is in het ergste geval.... dat risico neem ik graag
Net terug uit küllen bij servosity.de leuke tent en goede service. Nog maals dank voor de reacties. Gr. André