wie heeft er ervaring met de Raptor V1 of V2

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door vleugel, 15 okt 2014.

1. vleugel

vleugel

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Ik ben van plan om de raptor V1 of V2 te kopen, zijn er mensen op het forum die ervaring met deze toestellen hebben.
    ik zelf vind het een mooi toestel met veel ruimte in de romp.
    de romp is van kunststof, mijn vraag is dit makkelijk te repareren??? ik heb hier geen ervaring mee.
    ook zegt men dat kunststof veel sterker is i.v.m. een crash???
    Hoe zijn de vlieg eigenschappen???
    Wie kan mij hier meer over vertellen.

groet vleugel

2. brutus

brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2008
    De enige termen "Raptor V1" en "Raptor V2" die mij wat zeggen, zijn helicopters van Thunder tigers.

In dat licht kan ik de opmerkingen "de romp is van kunststof" en "er is veel ruimte in de romp" niet goed plaatsen, want beide zijn zgn "pod & boom" heli's, dus zonder romp, en met alle componenten in een chassis gemonteerd, En dat is bij een heli eigenlijk nooit "ruim"....

Groet, Bert

3. vleugel

vleugel

Lid geworden:
    17 jun 2007
  4. Student

Student Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 jan 2008
    dat is een vliegtuig, geen heli.
    Denk ik

Moet ik je vraag even verplaatsen naar de vliegtuighoek?
    daar hebben ze een speciale hoek voor de fpv vlieger.
    of gaat het je om het vliegtuig, en niet om fpv dingetjes?

5. vleugel

vleugel

Lid geworden:
    17 jun 2007
    het gaat mij om het vliegtuig.
    verplaatst dit maar, ik dacht dat ik in de vliegtuighoek zat??

sorry

groet vleugel

6. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Je bedoelt dus de FPV Raptor, toevallig heb ik dat model, bedoelt om FPV te vliegen. Hij heeft idd veel ruimte in de romp, de romp is erg sterk maar als het je lukt om hem stuk te krijgen zal repareren prima lukken.

7. vleugel

vleugel

Lid geworden: