Wie heeft ervaring met deze set? https://nl.aliexpress.com/item/1005005854673466.html En dan de rc uitvoering. Mvg Ronald
Oef... ik vind dat een hoop geld en een heel grote gok... Met name de RC hardware, het KAN goed zijn, het kan óók grote brol zijn. Ik vind het vooral een beetje "eng" dat het filmpje van hoe de schroeven het doen, gedaan is met de schroeven slechts half ingedompeld en de tunnels afsteunend op de bodem van het testbasin. Dat lijkt te suggereren dat degene die het filmpje maakte niet al te veel vertrouwen heeft in de bestendigheid van de thrusters. Ik ben er van overtuigd dat er een prachtige boot mee te bouwen is, maar ik heb zo het vage vermoeden dat er erg veel eigen inventiviteit nodig is om de aandrijving technisch goed te krijgen. Maar het ding heeft wél het juiste embleem in de schoorsteen staan... Dat is dan ook weer wat waard
ik zou het niet doen.. wat brutus zegt ze zijn ook niet echt specifiek. en dan voor 1200 + eur krijg je blijkbaar alleen een beetje plastic met een 3d geprinte schroef. de electronica vertellen ze niet eens wat je krijgt.. ik zie ook de tandwielen en assen niet tussen de onderdelen liggen, dus de vraag is hoe die props aangedreven worden. wel een hoop foto's van de echte boot. maat een beetje gebrek aan foto's van wat je krijgt. dat is chinees voor, we maken een advertentie om je te lokken maar ze zijn niet duidelijk over wat je koopt, dus kan zijn dat je met iets opgezadeld wordt wat nooit kan werken... soms valt het de andere kant op, en krijg je iets prachtigs. als je 1200 eur over hebt liggen.. kun je proberen ben je enigszins zuinig op je geld, zou ik dingen voor die bedragen in hollandse winkels halen.. en daarbij, 1200 euro op chinese sites is echt krankzinnig veel. ze bieden werkende 800 cc motoren (lijkend op harley etc) aan voor 2500,- in verhouding is die boot dan een beetje uit de richtinng
Je kunt eens kijken op Facebook. Ihobbymall. Bijkans de producent. Hebben ook ARF modellen voor Graupner neergezet. Af 2010 tot aan het stoppen. Zijn kwatitatief goede modellen. Schip als de Theodor Heuss zat tussen de 800 en 1000 euro. Allen accu’s en RC inbouwen. Heb zo een model staat… maarrrr… was al niet meer in beste staat… en de lijm is het aan het begeven. Latere series waren verbeterd. Het kitmerk is Kymodel? www.ihobbymall.com Zou eens een zoekronde op de RC fora doen. Wellicht bouwt er iemand een. En natuurlijk een zoekronde Google... 'web' kiezen... de klassieke manier van zoeken zonder ruis... Gr Bas
KY Models is "niks" mis mee, prima kits maar je moet er wel een beetje eigen input aan geven. Heb zelf de Fairplay 30 gemaakt, niet de thrusters uit de kit gebruikt, maar een heel leuk scheepje om te bouwen en te varen. Maar ik zou "Jan Jansen" hier op het forum eens benaderen, hij is nog al "in to" de ASD's een heeft ook een 3213 (gehad) Misschien dat hij weet waar ze betrouwbaarder te verkrijgen zijn.
Adam. Jan Jansen.....wie kent hem niet Heb contact met hem. Had je hem wel gekocht met de thrusters? Wil er gewoon een klein model bij. Die je even gemakkelijk mee kan nemen. De smit lloyd 109 is daar net iets te groot voor Mvg Ronald
Ja, had hem compleet met de thrusters van KY Models, maar dat durfde ik niet aan. Dus bij mij staat er naar volle tevredenheid een setje van Pim Hoogenraad in Bekende overweging, daarom heb ik er nog een Stantugje 1606 in 1:50 bij genomen
kent iemand deze site? https://sketchfab.com/3d-models/asd...-with-bridge-f7afd56964de43a3b0e2a4f0855ddc98 mvg ronald
Gelikte site. De vorige van Ali vond ik verdacht duur, maar deze vind ik verdacht goedkoop... Maar misschien ben ik wel te achterdochtig. Toch denk ik dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn...
Denk dat het alleen de programmering/tekening is voor een 3D printer. Als die goed te gebruiken is valt de prijs dik mee. Gr. Klaas.
€800 voor een scheepje van nog geen 70cm.... Lijkt mij erg duur, en dan maar hopen dat de schroef Assen wat zijn.
voor dat geld koop je ook een goede bouwdoos incl. accu's en besturing. en heb je geen ervaring dan is er altijd wel iemand wie je wil helpen. zou dat niet doen die kant en klare. groetjes Piet