Ben misschien een beetje voorbarig maar voor zover ik nu weet is helaas de DOW 24 in de problemen omdat OHA niet meer goed inzetbaar is. Maar wat dachten jullie van dit om hier als vintage vliegers samen te komen als watervliegers Helaas geen brandstof motor maar wat maakt dat uit onze vintage/classics vliegen veelal toch electro en hebben dan enkel wat drijvers nodig. Of als het dit jaar niet lukt een mooi vintage winterproject van een vliegboot of wat dan ook. Dus zou zeggen zijn er liefhebbers en wie doet er mee.
Van 1973 en ouder voldoende Seaplane keuzes https://outerzone.co.uk/advanced/search/results.asp?T1=FloatPlane&Y2=1973&Xpage=2
Even een domme vraag wat betekenen al die afkortingen? Ik ben daar nooit goed in geweest maar naarmate de jaren toenemen wordt dat erger.
Om een lang verhaal kort te maken: DOW staat voor Dutch Oldwarden Dat is onze NL omdoping van de UK meeting die plaats vind op OldWarden van de Shuttle Worth collection. Daar vliegt men in de UK Vintage , vrijevlucht , LB en noem maar op alles wat oud is en een diesel heeft of een rubber motor etcetc. de echte Aeromodellers dus. OHA staat voor onze vlieglocatie in Zwolle dat Henk soort van beheerd en dat nu niet meer bruikbaar is voor meetings. PHSam is onze soort van groepsnaam die we hebben aangenomen en daarmee lid van SAM zijn een USA overkoepelende club vintage vliegers met voornamelijk wedstrijden. Wedstrijden doen we niet maar zijn voornamelijk lid geworden vanwege het boekje. Maar goed dit alles loopt op zijn eind maar wat overblijft zijn onze vintage/classic meetings op verschillende locaties en wie weet misschien nu ook met watervliegen.
Ditto, maar wel sympathiek idee. Ik hou het in beraad. (was er ook niet een mogelijkheid, meer richting randstad?)
Jaarlijks organiseren wij van de VMVC watervliegen op Bussloo. Dat is in mei jl. geweest. Volgend jaar weer Voor een impressie zie: https://woznia.myportfolio.com/water