Wild hawk of Easy Star ?

Hoi ik ben van plan om mijn eerste vliegtuigje te kopen ik heb wel al eens gevlogen met een silverlit jet en een safari cruiser.

Maar spijtig genoeg 2Kanaals
Ik wil een 3 Kanaals dat ik over mijn hoogte kan beslissen ik ben meer voor zwevers.

Dus ik vraag me af koop ik het best een Wild Hawk of een Easy star

Greets

Ja maar, ik heb nog geen ervaring met zwevers en het zou dus wel kunnen dat het cracht

ps. Heel mooie vliegtuigen maar als de schroef vooraan zit kan dat toch makkelijk breken als je een landing maakt!

Dat de prop voorop zit bij die HK maakt niet uit, dit is een klapprop die inklapt als hij niet draait. Dit werkt goed en hoeft dus geen nadeel te zijn.

Ja maar, ik heb nog geen ervaring met zwevers en het zou dus wel kunnen dat het cracht

ps. Heel mooie vliegtuigen maar als de schroef vooraan zit kan dat toch makkelijk breken als je een landing maakt!

Ja, ik dacht al, maar de prop op de wild hawk is die van metaal of gewoon plastic ?

Greets

En mijn vliegclub zal dan The Little Wings worden niet ver van mijn huis

Nou succes....Ik heb alleen het begin gezien totdat hij de staart begon te bewegen....

[URL="
[/URL]

Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben, waarom heb je nou voor de Wild Hawk gekozen ? Is het een geld kwestie of kon je gewoon niet wachten ?

René

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou succes....Ik heb alleen het begin gezien totdat hij de staart begon te bewegen....

http://www.conrad.nl heb je reserve onderdelen voor de easystar en wel voor de WH

PS, de wildhawk wou ik al een tijdje kopen maar ik wou zeker heid op dit forum dat ik de juiste keuze maak, en na de wildhawk (ik zal zien wat de clubleden zeggen) ga ik denk ik over naar een EasyGlider dat is sowieso met rolroeren dus moeten er geen aanpassingen gebeuren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk denk ik dat je beter eerst even naar de club had kunnen gaan om daar even te kijken wat ze je aanraden.