Xray M18 Pro

heb ik dat weer, net een nieuw carbon chassis gekocht, komt er een nieuw type uit, dus binnen afzienbare tijd een blauw chassis te koop, erg mooi allemaal.

webm18prostaticdb2.jpg

Ziet er behoorlijk gelikt uit...

Maar de scalpel van robitronic is ook een nette auto dacht voor de prijs van 159 euries...

_auto_6861191.jpg

prijs is idd wel erg aan de hoge kant.
maar een gewone m18 met balldiffs, carbon, en alu motormount e.d. kom je ook wel aan die prijs.

Had niet verwacht dat de prijs hoger zou gaan uitvallen dan de scalpel.
Die ik trouwens volgende week hoop bij mij binnen te hebben

wat zouden jullie aanraden om erbij te komen als je hem helemaal rtr zou willen maken ? [ook lader] (plus prijzen)

Ik vind het namelijk wel een mooi dingetje, maar ik rij toch geen wedstrijden, meer op de parkeerplaats ofzo. Maar misschien kan ik dan beter een 1/10 autotje kopen...

Je kunt ook voor de gewone M18 RTR gaan, kost geloof ik 199 euro....

voor op een parkeerplaats is een 1/18 geen goede keus.
Deze zijn veel te klein en veel te laag om fatsoenlijk te kunnen rijden.
De m18 is een autotje voor op tapijt of andere gladde vloer.
Als je op de parkeerplaats wilt rijden en toch 1/18 wilt moet je een m18T of MT nemen.
Of wat je zelf al zegt een 1/10

heb er vandaag een gehaald zal foto's maken zo dra hij klaar is :)

Ik heb hem vanmiddag in de handen gehad, ik vond wel erg veel flex in het chassis zitten, als dat nu de bedoeling is, :? misschien op een hele grote baan met een brushless, maar als dit voordeel heb op de kleine circuits, ben nu wel heel erg benieuwd.
Hoop dat je ons binnenkort de info kan geven, en duidelijk een vergelijk met de normale m18 kan geven.
Veel succes met je aankoop. :wink:

Als je alleen de chassisplaat in je handen hebt gehad kan dat wel kloppen, dan zal met het bovendeck erbij het geheel een stuk stijfer worden.

Nee had hem gebouwd in de handen, zodoende, ja de losse plaat is helemaal uuuuuuuuuuuuhhhhhh...

Zo'n flexibele bouw lijkt mij niet bevoorderlijk voor het behoud van de aandrijfas en de pinion van de diff. Beetje snelle bocht en er komen aardige krachten op te staan. Ook kan de afstand tussen de spur en pinion op de motor veranderen doordat de as verplaatst. Lijkt mij hoor...

Back