weet iemand een adress waar ik decal film van aircolor act kan kopen?? of natuurlijk een andere manier om ze te maken. ik moet namelijk diepgangs merken maken van cijfers met de maat 2 mm in het rood. dus!!!!!
Van het merk Testors is er het 'custom decal system' nr 9198. Dit is een set met velletjes decalfilm die geschikt is voor inkjet printers, ook bevat het setje een spuitbusje 'decalbonder'om de afdruk te fixeren voordat de decal in het water gaat. Dit setje is bij diverse winkels verkrijgbaar, helaas geef je niet aan waar je woont anders zou ik mischien wel een winkel bij jou in de buurt weten. Groeten, Marcel.
Hallo Modelbouwers Straat Chatham 1:100 Wie heeft ervaring met witte diepgangsmerken printen. En welke printer etc is er voor nodig ? De op de markt zijnde merken laten te wensen over. Vooral de romijnse (BB) zijn niet op schaal of staan helemaal niet op de decal. Dus heb ik er zelf gemaakt met de hand (1:100) . De boeg merken lopen nu dus met de vorn van boeg mee. BB= romeins en SB arabisch. Ook al op de Straat Freetown gedaan. Foto,s zitten nog in de pijpleiding Ook gaan ze nu tot de juiste diepgang van 10mtr (Zomer merk op 8,6 mtr) Mijn dank voor de hulp Groeten Antoon