Ik wil graag een off the road benzine auto maar daar zie ik eigelijk nooit losse "grond plaaten" voor, kan je nou gewoon al die "grond platen" gebruiken voor off the road mmet een kleine aanpassing ? Bijvoorbeeld deze Kan je daar nou ook een buggy of bigfood van maken met een paar kleine aanpassingen ?
nee een rally kan je er met wat aanpassingen wel van maken, maar wordt nog een dure zaak, gebruik de zoekfunctie veel mensen hebben dit al gedaan of willen proberen. Een bigfoot kan je hier niet van maken!
Je bedoeld gewoon een monstertruck toch?? kijk eens bij http://www.pkracing.nl Dit is toch de winkel met de beste site en het meeste informatie, is mijn mening.
Jelle, gewoon een protech enigma xs aanschaffen, goede degelijke auto. Deze staat binnenkort op de website van protech. Niet de xr versie kopen , dit is de wedstrijd versie, dus veel duurder, het chassis bekeken maar ik kan geen grote verschillen vinden, zal door de gebruikers in praktijk wel aan het licht komen. Maar ik heb er veel plezier van , van de enigma!