Hallo Weet iemand misschien een oplossing voor mijn probleem: Ik hen een nw Graupner x3r pistoolzender 2,4 ghz,en een Traxxas bandit .. Nu is mijn reikwijdte niet meer als 20-30 mtr dan spring hij op Failsafe en reageert hij niet meer. Accu is vol,open veld(ook op andere plaatsen geprobeerd),andere ontvanger geprobeerd.... Normaal vlieg ik met heli's en ken dit probleem niet. Ik heb niet zoveel ervaring met auto's,maar dit moet toch verder kunnen? Mijn vriend heeft een Grauper ,ik dacht 40 mhz en heeft hetzelfde probleem met een benzine off road met 23 cc motor. Wie heeft nog ideeën voor mij?
Zeker dat de accu's van de zender nog wel in goede staat zijn? Anders eens nieuwe proberen. Misschien een andere zenderset van iemand anders lenen? Als er echt wat mis is met de zender denk ik dat de goedkoopste oplossing een gt2 zendertje van conrad of hobbyking is. Zeer goede 2.4 zendersetjes en redelijk qua prijs.
Zit het doorzichtige uiteinde nog aan de ontvangerantenne? Ik ken dit gedrag bij een afgebroken 2,4Ghz antenne. De antennekabel is een geïsoleerde COAX kabel. Zonder het uiteinde is er feitelijk geen antenne aanwezig.