Hoi, ik was vandaag even aan de telefoon met een webwinkel en zit te kijken waar ik het beste mijn Zenmuse voor de GoPro kan halen. Nou kreeg ik een iets shokkerende waarschuwing, namelijk dat de gemiddelde prijs van €279,- niet blijvend is. Echter wordt dit dan door een winkel medewerker gezegd dus ik ga daar door twijfelen. :-| Hij beweerde dat dit kwam vanwege een kerstactie en dat uiteindelijk DJI merkte dat het goed ging met de groei van Drones dus hielden deze korting langer aan, maar niet dus de blijvend verlaagde prijs. Ik ben dus van plan deze Gimbal ergens in Mei te halen van m'n vakantiegeld, ook al heb ik nu genoeg op de spaar rekening, maar het zou lastig zijn als deze Gimbal weer terug ging naar de schokkend hoge prijs van €529,-... Ik heb al wat mensen gehad die mij de Tarot T-2D aanraden en ik heb deze twee vergeleken. De Zenmuse spreekt mij meer aan vanwege eenvoud en hij is wat kleiner, maar deze pluspunten gaan natuurlijk in het niets vallen als deze inderdaad terug gaat naar de oude prijs. Kunnen jullie hier mij in adviseren? Wachten en niets van aantrekken of inderdaad eerder kopen?
Het is vooralsnog niet bekend hoe lang de kerstactie van DJI zal duren. Het is ook niet bekent wat er met de prijs gebeurt zodra deze actie voorbij is. Op dit moment is de prijs inderdaad €279,- Mijn advies? Ik zou de gok nemen en wachten.
Ik zou gewoon de tarot kopen. De helft goedkoper en echt hele goede resultaten en nagenoeg plug and play. Op banggood.com voor 110,-
Ik hoor ook goede verhalen over de Tarot, waarom neem je niet gewoon die als de prijs een probleem is?
De Stella gimbal blijkt op dit moment de beste 2-axis gimbal voor de GoPro te zijn, als ik mag geloven wat er in deze thread staat. De prijs komt overeen met die van DJI. Xaircraft Stella Gimbal - RC Groups
De Stella Gimbal werkt prachtig en werkt totaal systeemonafhankelijk wat een heel groot voordeel is tov de Zenmuse. incl. Gopro 195 gr. Deze week getest met een hoop wind op een X650 Pro.
Vooralsnog alleen leverbaar icm de Phantom II. Prijs is van €749 naar €839,- gegaan (maar dan wel met de 3e as)... H3-2D is niet meer leverbaar.
ls er iemand nog een 2d wilt, mijne is net nieuw, koop ik de 3d wel! Snotver had hem net 1 dag binnen toen het nieuwe model uitkwam!
En als iemand en complete set wil, dus ph2 zenmuse h3-2d, mini iosd en 600mw vtx hoor ik het wel.. 4 keer mee gevlogen en nooit gecrashed! Alles netjes en goed weggebouwd, en afgesteld.
Van wat ik heb begrepen kan de H3-3D ook op de Flame Wheel, althans volgens Toemen... Los prijs is €400,- ongeveer.
Ik krijg redelijk wat Pm's. Zoals vermeld, de zemuse is inmiddels 5x gebruikt. Heeft natuurlijk garantie. Is eventueel te koop als geheel. FPV phantom 2 + Zemuse H3-2d + Iosd mini+ Immersion 600 mhz (zonder gopo) Kan vliegend worden voorgevlogen Zemuse mag ook los weg. Bod boven de 200