Zoemende Zenmuse

Discussie in 'Multicopters' gestart door Jerome, 23 jan 2014.

1. Jerome

Jerome

Lid geworden:
    23 nov 2013
    Aan het eind van deze video, in de laatste seconden als de props uitgezet zijn, kan je goed horen dat de Zenmuse zoemt en aan het jello effect zien dat er ook trillingen zijn. Is dat normaal?

https://vimeo.com/84818495

Verder ben ik wel tevreden met de Zenmuse, die het prima doet zoals je in de rest van de video kan zien.

PS: hoe kan ik een Vimeo-video embedden op dit forum, zodanig dat je de video ook ziet en niet alleen een link?

Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  2. markjuhh

markjuhh Forum veteraan

Lid geworden:
    4 jan 2009

Op quote klikken om te zien hoe het werkt ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  3. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    ...en dat gezoem is de gimbal die zegt "doe is even wat rustiger met me!!" :)

4. Jerome

Jerome

Lid geworden:
    23 nov 2013
    Ahaa dubbel veetje doet de truuk voor de video's. Dank!
    :D

Ik zal het eens bij gaan houden of het gezoem uitblijft als ik wat rustiger gedaan heb. Toch opmerkelijk want zó ruig heb ik ook weer niet gevlogen, ik bedoel, daar is het spul toch voor gemaakt?

5. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Je kwam toch rap op de grasmat af dacht ik? 8)...maar ik denk dat het aan de stand vj cam ligt,je hoort hem zoemen als hij omhoog kijkt richting uiterste stand van de tilt..Hoe zijn je videosettings eigenlijk?..de kleuren lijken wel wat flets en de grond soms donker/licht,welke sd kaart zit erin?
    Maar wel een leuk filmpje hoor 8)

6. Jerome

Jerome

Lid geworden:
    23 nov 2013
    Ja aan het einde staat de camera maximaal omhoog gericht. En inderdaad was ik met een klapje op het gras gekomen (ik gaf alweer even tegengas maar dat voorkwam de ontmoeting met het gras niet).

Ik heb alle tech specs bij de omschrijving van het vimeo-videootje gezet maar ik heb ook nog gerommeld in FCPX met kleurfilters. Niet met evenveel succes per shot...

Maar goed, daar zijn het dan oefeningen voor.

Deel Deze Pagina