ach een beetje vriendelijk zijn kan nooit kwaad, dan kom je verder in het leven![]()
daarom, en dan blijft het altijd gezellig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ach een beetje vriendelijk zijn kan nooit kwaad, dan kom je verder in het leven![]()
Draagarmen, fusees, shocktowers etc...
Greetz,
Joram
Hallo,
Toch blijf ik het probleem hebben dat mijn auto steeds super snel leeg is, al na een minuut of 10. Is dit normaal voor een Rustler VXL, (met orion 4500 7.2V accu)? De regelaar staat al ingesteld op nimh accu's.. Ik laad mijn accu op 3,5A, met deze lader:
TLP-EX
Alvast bedankt,
na afloop in ieder geval 7.13 volt. van de voren weet ik niet, moet ik even meten als de accu vol is...hoeveel volt zit er van te voren en na afloop in je accu??
na afloop in ieder geval 7.13 volt. van de voren weet ik niet, moet ik even meten als de accu vol is...
nee bijna niet meer, een klein beetje nogrijd je auto dan niet meer??
nadat de accu is opgeladen geeft de meter aan dat er 8.25V in zit. wat me net wel was opgevallen (au) dat de stekkertjes van het laadsnoer onwijs heet zijn... heeft dat er misschien iets mee te maken?hoeveel volt zit er van te voren en na afloop in je accu??
Alle Rustler RPM spullen:
Tower Hobbies AdvancedSearch Results
Towerhobbies heeft voor andere types ook
Greetz,
Joram
esc mount en motor protector kan je volgens mij wel weglaten hoor, hoe wil je ooit een esc mount breken??
esc mount inderdaad niet nemen heeft echt geen nut de motor protector is wel een 'must have' dan zit je motor echt totaal opgesloten tegen klappen van achteren. Die motor protector heb ik zelf ook en is echt super vooral op het circuit.
De motor zowel de stock motor als een ezrun of vxl steekt altijd een beetje uit. met de rpm protector zit je motor helemaal opgesloten.