Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo... boodschapjes zijn gedaan. Nu even naar Q om wat brandstof en klein materiaal te kopen..

hey spyke

in neem jou microjet ook wel mee:D

Check! Leuk speledingetje! :)

*stratenmaker/hovenier in de aanbieding*

Prijs: afhankelijk van de werkzaamheden.
Maak graag een vrijblijvende prijsopgave ;)

Ik zal aan je denken.. Onze achtertuin moet nog gedaan worden ;-). Maare, wordt sowieso wel volgend jaar vrees ik..
 
@junkie: Die 3S 610mAh zijn uitstekend. Het gewicht ga je wel nodig hebben. :yes:

okidoki ;)

druk aan het cyclen

"Erg" is een groot woord,maar ik kan idd wel wat extra werk gebruiken.;)
Ook "zaterdagklussen" zijn welkom :)

Tof dat je aan me denkt :thumbsup:



ik ben al erg populair onder de forumgangers
heb al geschilderd bij ronald , siggery ,wolfmaned , burp , bij een vriend van burp , gaat de goede kant op ;)

ik zou als ik jouw was even wat folders uitdelen in assendelft , in dat nieuwbouw gedeelte , allemaal kale tuintjes zonder schutting daar , je weet nooit , als je bij 1 binnen bent , volgen er meer :idea:
 
Ik weet het niet 100% zeker maar dACHT dat de calmato's allemaal arf waren...

www.kyosho.com/jpn/.../ap.../pdf/11212_40_calmato_readset_mm_m.pdf


Lekker linkje geef je door :confused:

@Chocojoop: Je zou een tekening kunnen zoeken van een Tiger 40. Die lijkt erg op een Calmato. Van de Calmato zijn zover ik weet geen tekeningen.

De Tiger 40 is een ontwerp van Carl Goldberg (later overgenomen door Great Planes). Volgens mij is het een discontinued vliegtuig, maar er zal vast nog ergens wel een tekening rond zwerven van dit ding.

Hij ziet er zo uit:
gpma1966-lg.jpg
 
*zit nog steeds na te denken over versnellingsbak defect*

Ik vraag me af wat er gebeurd tijdens de reparatie van mijn bestelbus.
Gister trapte ik het koppelingspedaal tot op de bodem en had geen tegendruk meer.:confused:

Garage zegt: druklager stuk en nu moet je versnellingsbak eronder uit en gerepareerd worden.
...iets met koppelingsplaten/druk groep vol met olie?
Kan iemand mij vertellen,waarom dit zo'n dure reparatie is.? Dat het veel werk is snap ik...vooral omdat er niet al te veel ruimte onder motorkap zit bij een Opel Movano.
:?
 
*zit nog steeds na te denken over versnellingsbak defect*

Ik vraag me af wat er gebeurd tijdens de reparatie van mijn bestelbus.
Gister trapte ik het koppelingspedaal tot op de bodem en had geen tegendruk meer.:confused:

Garage zegt: druklager stuk en nu moet je versnellingsbak eronder uit en gerepareerd worden.
...iets met koppelingsplaten/druk groep vol met olie?
Kan iemand mij vertellen,waarom dit zo'n dure reparatie is.? Dat het veel werk is snap ik...vooral omdat er niet al te veel ruimte onder motorkap zit bij een Opel Movano.
:?

tja , om bij het druklager te komen zal de versnellingsbak eronderuit moeten denk ?

goeie vraag voor corby .

ikke net mijn ovlof opgehaald , nieuwe originele volvo klauw laten monteren , nu loopt alles weer soepel met 2 nieuwe schijven , remblokken , remschoenen voor de handrem , kosten 718 E , dus valt me nog mee , ik denk dat ik bij de ovlof garage zo 1200 E kwijt was .

wat kost dat geintje van jou ?
 
*zit nog steeds na te denken over versnellingsbak defect*

Ik vraag me af wat er gebeurd tijdens de reparatie van mijn bestelbus.
Gister trapte ik het koppelingspedaal tot op de bodem en had geen tegendruk meer.:confused:

Garage zegt: druklager stuk en nu moet je versnellingsbak eronder uit en gerepareerd worden.
...iets met koppelingsplaten/druk groep vol met olie?
Kan iemand mij vertellen,waarom dit zo'n dure reparatie is.? Dat het veel werk is snap ik...vooral omdat er niet al te veel ruimte onder motorkap zit bij een Opel Movano.
:?

Dat de reparatie zo duur is ligt aan Garage Merel. Mijn wagen moet daar ook altijd heen en die gasten rekenen prijzen daar wordt je bang van. Gelukkig heb ik een wagen van de zaak. Heb daar vaak genoeg het idee dat ze maar wat dingen roepen en kosten rekenen die niet nodig zijn. Paar maanden geleden had ik zelfs een reparatie die €7000,- ging kosten. Bleek dat na veel praatwerk het voor € 1500,- gemaakt kon worden. Als het privé zou zijn ging ik er niet meer heen.

Zo dat lucht op.
Bart sterke met die garage.
 
Dat de reparatie zo duur is ligt aan Garage Merel. Mijn wagen moet daar ook altijd heen en die gasten rekenen prijzen daar wordt je bang van. Gelukkig heb ik een wagen van de zaak. Heb daar vaak genoeg het idee dat ze maar wat dingen roepen en kosten rekenen die niet nodig zijn. Paar maanden geleden had ik zelfs een reparatie die €7000,- ging kosten. Bleek dat na veel praatwerk het voor € 1500,- gemaakt kon worden. Als het privé zou zijn ging ik er niet meer heen.

Zo dat lucht op.
Bart sterke met die garage.


oei bart !!!

wegwezen daar !! :idea:
 
Ik heb alleen prijs gevraagd ivm de koppeling: ± 1700,00 incl BTW.:(

Remmen en dergelijke komt wel...dat ging alleen om een irritant licht piepend geluid omdat er een krasje op 1 van de remschijven zit.
Remkracht nog ruim voldoende...dat wel ;)

druklager zal het geld niet zijn , en 1700 E ? dus ze hebben er 4 dagen werk aan ? , echt niet :nooo:
 
Dat de reparatie zo duur is ligt aan Garage Merel. Mijn wagen moet daar ook altijd heen en die gasten rekenen prijzen daar wordt je bang van. Gelukkig heb ik een wagen van de zaak. Heb daar vaak genoeg het idee dat ze maar wat dingen roepen en kosten rekenen die niet nodig zijn. Paar maanden geleden had ik zelfs een reparatie die €7000,- ging kosten. Bleek dat na veel praatwerk het voor € 1500,- gemaakt kon worden. Als het privé zou zijn ging ik er niet meer heen.

Zo dat lucht op.
Bart sterke met die garage.

Ik heb ook het gevoel dat het niet helemaal ok zit daar bij Garage Merel.:rolleyes:
Maar hoe kun je dan wel (als niet terzake kundige) je auto op een goede manier laten repareren?

Het gekke was dat de kosten van een grote onderhoudsbeurt ook niet exact genoemd kon worden...daar zat ook een marge in van ± 150 euro meer of minder :confused:

Ik haat het als ik niet weet of je eerlijk behandelt wordt bij een garage :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top