losi 5ive T,mijn nieuwe aanwinst update 15-1-2012

ff een tussenstand.
eindelijk voor en achter diffs vervangen,nu zijn ze alle 3 voorzien van alu diffs.
een G4Z blokje gemonteerd.
midden diff,de cups vervangen voor die van team chase.
pro mx 70 mm koppeling gemonteerd.
en voor de fun,de luchthapper over gezet.

voor diff
Foto800-YOUGMOU8.jpg


achter diff
Foto800-LGU8XEPZ.jpg

Foto800-RPTXPHFD.jpg


midden diff,cups
Foto800-V8K6TKUO.jpg


pro mx 70 mm koppeling
Foto800-JT6XYZYD.jpg

top plate van diff steunen vervangen.
Foto800-MQQY6TSB.jpg


luchthapper voor de fun.
Foto800-SHJS86PS.jpg

Foto800-NS3FMDL3.jpg


carbon rem vervangen.
Foto800-NJXFPF4V.jpg


nu nog het blokje inrijden en de rest van de upgrades testen.
dus binnenkort een filmpje;)
 
Laatst bewerkt:
Zover ik zie wel, en gelijk de vraag waar ze vandaan komen, komen wel van pas :p

Toffe wagen verder, misschien rare vraag maar rij je sinds de Losi nog wel met de FG?
 
Dure set die koppeling, had het ook op het oog, maar 300 pond is in geen enkel opzicht te rechtvaardigen voor wat je krijgt. :(
 
Misschien een domme vraag, maar wat is er mis met een " gewone " Elcon koppeling met een goede klok en een goede alu clutchbell houder?
 
Dure set die koppeling, had het ook op het oog, maar 300 pond is in geen enkel opzicht te rechtvaardigen voor wat je krijgt. :(

gedeeltelijk ben ik het met je eens.
maar als ik me eerdere setup op tel,koste dat me 255e.

tourex koppeling( toen 125e) bartolone motor flens 42,50,bartolone klok houder 55,koppelingsklok vertigo 32,50,
hoewel ik de tourex nog niet hebt gebruikt,de lauterbacher koppeling zat gemonteerd).

de pro mx 70 kost 249 pond ( 313e).(compleet met koppeling,huis en klokhouder en koppelings klok.

als de pro koppeling zijn geld waard is?? kan ik nog niet over oordelen,heb er pas 1 tankje opzitten( eerst het blokje goed inrijden,en dan knallen..
wordt dus vervolgd
 
eindelijk hebben me vrienden hun losi ook rijklaar:D

vandaag was ieder voor zich,de boel checken.

Foto800-6EMCNQFD.jpg



filmpje van gister.( zie link onder).
ik teste opnieuw de pro mx 70 koppeling( nieuw blokje inrij schema was klaar.
de afgelopen tijd ook een rem schijven test gedaan.
Foto800-UZAM7VKL.jpg

Foto800-XX86ACCC.jpg

de RCR brake vindt ik de topper!

[URL="
[/URL]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
update;)

tussenstand van de pro mx 70 mm koppeling.
na het inrijden van het nieuw blok(2 tankjes) keek ik de koppeling ff na.
best veel gruis.
Foto800-JD6BYXXJ.jpg


toen die pro mx koppeling van 1 van me vrienden ook na gekeken,haast geen gruis.
toen de koppeling af gesteld met een schuifmaat(heeft eric MisterE voor me gedaan:),en er weer flink tegen aan.
de boel weer los gemaakt en na gekeken,minimale gruis.
Foto800-SPO86CE8.jpg


ik zal binnenkort 3 tankjes erdoor jagen,dan de koppeling van mij en eric opnieuw nakijken,dan kunnen we een goed oordeel geven over de pro mx.
wordt vervolgd dus!

het werd tijd om het chassis te vervangen voor een nieuwe,na 2 jr en 8 maanden is die echt op:)
Foto800-JLMQKIJ3.jpg


meteen van de gelegenheid gebruikt gemaakt om nog wat upgrades toe tevoegen.

obr cartel.
Foto800-QUE7MM33.jpg


Foto800-4TOOMW4P.jpg

staal plaatjes gebruikt,om te verkomen dat de stel bouten zich in het chassis boren.
Foto800-JQFYDINR.jpg

tankschuim gebruikt om ervoor tezorgen dat het filter op het diepste punt van de tank blijft liggen.
Foto800-GHXKECXC.jpg



servo clamps.
Foto800-3TUG6LUA.jpg

ja ik weet het,de servos hevels staan niet gelijk,juist daaom zijn nu de draai cirkels ff groot/klein.wanneer ik de hevels gelijk afstel,dan piept en kraakt de boel,en is 1 draaicirkel groter dan de ander.
ps,de servos heb ik onafhankelijk van elkaar geprogrammerd,met de hitec programma.

andere bougie kabel en tankdop.
Foto800-JD3F3W8D.jpg


tuning vliegwiel.
Foto800-SJRQHCEZ.jpg


voor en achter schokbrekers houders(van hostile) meer keuze voor afstelling dempers.
temp meter en toeren/uren teller van TTO.
Foto800-3ZFNPQPL.jpg


rem schijven geschikt voor hoesjes.
Foto800-8BGYR7GE.jpg


Foto800-VALN7QSD.jpg


Foto800-JOFOFEFR.jpg


eind stand.
Foto800-O4TU6SQD.jpg


Foto800-I6YNFOPX.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Top