Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Thnx, Menno...
Nee, pas als de gps eraf is dan, kan er een mobius op. Deze komt er dan straks ook echt wel op als de naze erop komt.. Eerst even oefenen met deze.. En wat props kopen. ;)

Vliegt met 1960kv Cobra op 4s 1300mah erg leuk! Op 3s met 6x3 is het een tam beestje. Moet de 5x4 nog proberen op 4s.

Maiden filmpje post ik straks wel in mijn bouwverslag topic.
 
mooi ding! en mooie foto trouwens[emoji6]

Dank Geert,
zo kan ik leuk twee hobby's combineren, heli's en fotograferen.
De maiden zit er op en dus nu tijd voor cameravluchten. De eerste inmiddels achter de rug en dat valt werkelijk niet tegen met een ActionCam.
Wat vliegt dat overigens rete ontspannen zo'n multicopter.
 
a2d6eeb823466acfecc95e5cd5775400.jpg
450a8f0faaee58c30ff512f19329c0cb.jpg

Leuk frame, die tarot 650 ironman.
Morgen hopelijk eerste keer de lucht in.
 
Mijn eerste multicopter
Tarot 680 pro
motor : turnigy 4225 - 610kV
ESC : afro 30A (firmware BLHeli want met SimonK sync issues )
flight controller : Dji Naza lite + gps en Vsen
zender : FRSky Taranis
ontvanger : X8R met telemetrie van ontvangerspanning, batterijspanning en GPS positie, snelheid, hoogte (back up voor het geval hij eens verloren gaat)


Bedoeling was om hem volledig zwart te maken, echter was de zwarte afdekkap niet beschikbaar en wegens geen geduld maar iets anders gedaan. Ik dacht waarom niet eens wat kleurrijker ipv al dat zwart. Dit is het dan geworden, hij is volledig ingekleurd met reflecterend materiaal , minste lichtbron wat erop schijnt geeft het een mooi effect.

full


full


Met de sync issues in het begin is hij 2 keer van een tweetal meter wat harder neergekomen, daarbij een carbonarm gebroken, het landingsgestel en de gps houder. Carbonarm is vervangen, landingsgestel ook maar heb de onderste baren vervangen door aluminium omdat ik in veel forums terug vindt dat de carbon buis van 10mm onderaan zo vlug breekt en hoop dat dit beter gaat. De gps heb ik nu op de afdekkap gemonteerd omdat die ook al 2 keer bij de crash afbrak, tot nu toe merk ik geen verschil, dus wss nog steeds genoeg afstand van de andere electro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De mijne? De statische foto's?
Past toch wel in dit topic al die collectie fotos? Apart mag ook

De mini H heeft vandaag de FPV maiden gehad: rolls geoefend
Niks spannends dus geen video

Vliegt lekker met de 6inch armen
 
Nog de 5030, daar heb ik nog een mega crashvoorraad van
Straks de 5045 of 5040 denk ik met een test vd 6030, en een setje 1960kv cobras ipv de huidige 2300kv

Afwachten wat het beste werkt en het meest efficient: voordeel van 6inch armen wisselrn kan makkelijk

Het enige wat ik nu nog wil vervangen zijn de 12A escs door 18/20
 
Nog de 5030, daar heb ik nog een mega crashvoorraad van
Straks de 5045 of 5040 denk ik

die crashvoorraad had je zeker gekocht net voordat de hq 5x4 kwamen?
dat was bij mij in ieder geval wel het geval. ben er nu eindelijk doorheen (weet niet of dat goed of slecht is :s)
 
Dat ook ;) en de laatste tijd valt het mee met props slijten. Zal wel weer opraken als de BO naar het bos verhuisd: daar was hij ook voor bedoeld. 3S en bos is voor mij nog ideaal, de flip is zwaarder en valt snel bij een throttle move
 
Back
Top