N.P.S.
Forum veteraan
De accu die rechtstreeks op de ontvanger is aangesloten is overbodig. Die kan weg. De Esc zorgt voor de stroomvoorziening van servo ('s) en ontvanger. Dat is je al meerdere keren gezegd.
Met de aangesloten vaaraccu moet de servo op de stuursignalen reageren.
Is dat zo?
Er lijkt op de Esc?? een draad te missen., er is een contactlip waar niets op zit.
De bedrading is nogal rommelig. Eigenlijk is dit knoeiwerk waarmee je niet naar een winkel terug kan.
Op de accu zitten twee rode draden. Normaal gesproken zit er op de plus een rodedraad en op de min een blauwe of zwarte. Hiermee gaat het aansluiten door het verwisselen van de plus en de min gegarandeerd een keer fout. Misschien is dat al een keer gebeurd.... In een fractie van een seconde is de boel defect.
Over de motor loopt allerlei bedrading. Probeer alle draden die naar de ontvanger gaan aan een kant van de boot te leggen en zo ver mogelijk van de motor en de voedingsdraden van de motor vandaan. Dit is vragen om storingen.
Met de aangesloten vaaraccu moet de servo op de stuursignalen reageren.
Is dat zo?
Er lijkt op de Esc?? een draad te missen., er is een contactlip waar niets op zit.
De bedrading is nogal rommelig. Eigenlijk is dit knoeiwerk waarmee je niet naar een winkel terug kan.
Op de accu zitten twee rode draden. Normaal gesproken zit er op de plus een rodedraad en op de min een blauwe of zwarte. Hiermee gaat het aansluiten door het verwisselen van de plus en de min gegarandeerd een keer fout. Misschien is dat al een keer gebeurd.... In een fractie van een seconde is de boel defect.
Over de motor loopt allerlei bedrading. Probeer alle draden die naar de ontvanger gaan aan een kant van de boot te leggen en zo ver mogelijk van de motor en de voedingsdraden van de motor vandaan. Dit is vragen om storingen.
Laatst bewerkt: