ha Uwe!
Ik zou inderdaad als eerste dat align ding eraf slopen..
Gewoon alles HV..
Die align bec kan iets van 6 ampere op piek hebben. Ik heb er al eens eentje plat gekregen.
en zo gek vlieg ik echt niet..
Als bec voor zo'n apparaat zou ik wel echt richting de 10 ampere continu denken..
persoonlijk. die servo's zuipen als een gek..
en je stuurt niet vaak heel heftig, maar als je eens een goede harde stop maakt, en daarna met een leuke uitspatting weer terug komt, heb je wel even een paar tellen de knuppels in alle hoeken.
Servo's gaan stroom vragen bij snelheid, maar ook bij kracht.. en je doet beide op zo'n moment.
lang leve de estab ertussen..
maar jij KAN gewoon meteen hv. Dus gewoon doen dan.
zet desnoods een verlengkabeltje op je plug, kun je hem vanaf de buitenkant gloeien.
Scheelt toch weer een paar vluchten die je met je ontvangeraccu meer kunt maken.
en zeker als er wat vaker gegloeid moet worden, kan het een verrassing in de lucht schelen.
ligt eraan hoeveel je op 1 dag vliegt natuurlijk
Ik zou inderdaad als eerste dat align ding eraf slopen..
Gewoon alles HV..
Die align bec kan iets van 6 ampere op piek hebben. Ik heb er al eens eentje plat gekregen.
en zo gek vlieg ik echt niet..
Als bec voor zo'n apparaat zou ik wel echt richting de 10 ampere continu denken..
persoonlijk. die servo's zuipen als een gek..
en je stuurt niet vaak heel heftig, maar als je eens een goede harde stop maakt, en daarna met een leuke uitspatting weer terug komt, heb je wel even een paar tellen de knuppels in alle hoeken.
Servo's gaan stroom vragen bij snelheid, maar ook bij kracht.. en je doet beide op zo'n moment.
lang leve de estab ertussen..
maar jij KAN gewoon meteen hv. Dus gewoon doen dan.
zet desnoods een verlengkabeltje op je plug, kun je hem vanaf de buitenkant gloeien.
Scheelt toch weer een paar vluchten die je met je ontvangeraccu meer kunt maken.
en zeker als er wat vaker gegloeid moet worden, kan het een verrassing in de lucht schelen.
ligt eraan hoeveel je op 1 dag vliegt natuurlijk