Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met die ontvanger moet het wel lukken hoor. De Micro P-51 is zo klein dat je toch nooit ver weg zult vliegen.
Zie dat ik geschreven heb dat de brake op off staat bij mijn zwever met klapprop, dat is niet waar. Hij staat op on. Als het gas dicht is staat de prop stil en klapt hij om de romp heen.[GALLERY=media, 258066]A165-2 door AER geplaatst op 1 sep 2021 om 19:10[/GALLERY]
Laatst de aansluitingen van de drie Nano Tech 2S 850Mah aangepast dmv wat soldeerwerk zodat hij aangesloten kan worden op de regelaar. Tevens de vleugel uitgemeten zodat hij op de goede plaats in de romp geschoven zit. Zoals al eerder in dit forum is laten zien en besproken heb ik de vleugel op een paar punten vast gelijmd met hot glue. Dat ging heel goed en zit stevig.
Ben ook bezig geweest de regelaar te programmeren en zonder programmeerkaart ging dat zonder problemen. Had van te voren de gebruiksaanwijzing uitgeprint zodat je ook de pieptonen kon volgen op papier zo wist je waar je was tijdens het programmeren.
Ik zat nog wel even met een vraagje, brake on or off. Bij mijn zwever staat de brake op off maar die heeft dan ook een klapprop, hier bij de Micro Mustang leek mij dat nou niet zo logisch omdat hij dus een normale prop heeft. Heb hem hier op off staan. Tijdens het vliegen zonder gas zal de prop dus langzaam blijven draaien. Hoop dat dat goed is anders dan hoor ik het hier wel.
Blijft nog over de plaats van de accu's te bepalen, het balanceren.