km/uur moet je niet teveel naar kijken.
soms zetten ze dat op de doos.
leuk. maar dan ga je werkelijk rijden, blijkt dat de boel veels te heet wordt, en hij bij die snelheden de motor of regelaar vlot kapot zijn.
gewoon rijden, is de snelheid in orde, lekker doorgaan.
voelen aan de motor en regelaar of ze heet worden of niet (heet = vinger erop en je wilt hem heel snel wegtrekken)
heet mag niet, gaat alles van kapot. Warm mag natuurlijk wel
Wil je serieus sneller dan hij nu gaat, moet er vaak een andere motor en regelaar in (duur)
vaak gaat hij dan sneller, maar daar is de auto niet altijd op gemaakt (veel sneller onderdelen kapot / versleten)
soms is alleen al de overstap naar lipo een wereld van verschil.
maar lipo's moet je serieus mee oppassen, speciale lader nodig, en je mag hem niet helemaal leeg trekken.
gaat dat fout, heb je een vuurbal.
of een heel dure accu die niets meer doet.