Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Robert van der Weijst zei:Motor 330
kit +-260
folie 4m 28
schakelaar 20
Robert van der Weijst zei:.....Zijn er nog meer praktische nadelen aan grote model vliegtuigen?
Groeten Robert
Robert van der Weijst zei:Ik hoop dus niet dat grote vliegtuigen verslavend zijn, want dan vindt ik het toch wel erg duur worden.
Robert van der Weijst zei:Best raar, toen ik mijn vorige bericht hier zette dacht ik nog: Toch maar niet.
Nou zei ons pap toenet iets van: 'Als je drie kwart van je geld goed besteed doe je het al niet slecht.' en 'Als je alleen geld hebt om er tegen aan te kijken heb je er ook niks aan.'
Nou kijk ik er weer veel positiever tegen aan.
AvdS zei:Als je eenmaal aan grotere toestellen begint zijn de kleinere toch eigenlijk wel minder leuk. Dus oppassen geblazen!
stefan_riemens zei:Nog eentje toe te voegen: Je kan je geld beter aan iets leuks uitgeven, dan aan drugs en alcohol!
Was het maar waar, dan zijn die oplopende investeringen in de hobby nog hun geld waard. Helaas is het net als zoveel andere zaken in het leven. Je denkt gelukkiger te worden met een mooiere auto, groter huis weer een (duurder) vliegtuig maar het gevoel bij je eerste toestel, auto, huis etc, wordt nooit meer evenaard.Robert van der Weijst zei:Is dit serieus of een grapje? (ik denk serieus)AvdS zei:Als je eenmaal aan grotere toestellen begint zijn de kleinere toch eigenlijk wel minder leuk. Dus oppassen geblazen!
Dat is misschien wel een nadeel. Maar aan de andere kant zegt het ook wel iets over de leukheid van zo'n vliegtuig. Het is dus leuker dan kleine vliegtuigen.