28 mei 2012: 3e truggycup in Zoetermeer (let op, nieuwe klasse voor beginners!)

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door snellehenk, 25 apr 2012.

1. kurtje

kurtje

Lid geworden:
    28 aug 2008
    Dieje starter daar met zijne buggy heeft wel een dikke stop and go aan zijn been eh :D

2. kurtje

kurtje

Lid geworden:
    28 aug 2008
    Stewie zijn oogjes fonkelden toen hij de auto's zag vliegen over het circuit :)

3. Ackie010

Ackie010 Guest

Leuke track hebben jullie daar!

Mijn komst is helaas ook verre van zeker. Was van de week bij Snellehenk om mijn startbox af te stellen en de auto even te starten etc. Helaas klapte na een minuutje lopen de koppelingsklok eraf. Grote koppelingslager vloog in stukjes en de binnenkant daarvan zat vast op de as. Ook de inbus om hem vast te zetten dol en muurvast. Heb het (in een praktijkruimte lassen/bankwerken) op mijn werk met een brander verhit (de loctite) en losgekregen. De dolle inbus kwam los met een torxbitje, goede tip van Mario! Of ik alle onderdelen echter op tijd in huis heb en weer gemonteerd heb wordt nog even afwachten... Heb me uit laten schrijven om mijn twijfelachtige plek niet bezet te houden voor andere starters die hun auto wel op orde hebben. Hoop dat het me nog gaat lukken en dat er dan nog een plek is! Anders probeer ik op z'n minst om te komen kijken.

4. Paultje040

Paultje040

Lid geworden:
    24 nov 2011
    Ah dat vind ik jammer om te horen. Maar met nog een week te gaan moet het toch wel lukken om aan die onderdeeltjes te komen.

5. Hangover

Hangover

Lid geworden:
    16 feb 2007
    Wat heb je nodig dan?? Ik heb nog wat spul liggen dat maar een paar rondjes oud is dus daar kan je gewoon de hele dag mee rijden.

6. Ackie010

Ackie010 Guest

Denk 't ook wel Paul, maar ik heb ook nog geen meter met de truggy gereden en een erg drukke week voor de boeg. Ga vandaag of morgen even bestellen bij Beeracing. Hoop dat ze alles hebben liggen...

Hangover: PM

7. Stewie

Stewie

Lid geworden:
    23 mei 2010
    Hmm, zijde weer aant lachen met mij :thumbsup:.
    Mijn stop and go was wel verdiend, maar maakte voor de uitslag toch geen fuck uit omdat ge mazr een paar seconden verliest :p.

Uhu, maar had er echt geen tijd voor.
    Was net op tijd op mijn afspraak :).

8. Stewie

Stewie

Lid geworden:
    23 mei 2010
    Na de tips hier, deze morgend de stationair opnieuw ingesteld. Van 1.5mm naar 0.5mm.
    Na starten de LSN hele slag moeten armer draaien en de stationair net iets hoger, dit om uitvallen tegen te gaan.
    Auto bolt nu moeilijk koud, maar eens beetje op temp gaat hij als een raket en valt niet stil. Vertrekt ook dadelijk na een halve minuut stilstaan. Direct naar idle bij gas los. Ideaal :p.

Dan maar rijden op losse ondergrond, daar ik vrijwel exclusief astroturf rijder ben ;).
    Na tijdje kwam Kurt op de proppen en onze starter Stef heeft de filmpjes gemaakt (jammer van de probs met de buggy, maar beter nu als in zoetemeer :)).

Enfin, Master rijder Kurt (blauw/roos) vs hobbyrijder ikke :cool: (rood/zwart).
    Beide mugen MBX6T met OS, maar dat weten de meeste wel...

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  9. Paultje040

Paultje040

Lid geworden:
    24 nov 2011
    Ziet er goed uit mannen!

Ik heb mezelf nog eens ff een pitbuddy in elkaar gezet.

Tis nie de mooiste maar het functioneerd!

10. kurtje

kurtje

Lid geworden:
    28 aug 2008
    Was een zeer goede training Ronny, ging er zeer hard aan toe en zaten heel dicht op elkaar! Dit tempo aanhouden in de wedstrijd en we komen ver!!!

11. snellehenk

snellehenk

Lid geworden:
    10 okt 2007
    Dat worden gewoon weer finale plaatsen, zo te zien is Ronny erg snel op een stoffige baan. Overigens zal er in Zoetermeer vooral op gras worden gereden, het is moeilijk vooraf te zeggen of het gras helemaal weg gereden wordt, of niet.

Daarnaast hebben we reeds 16 inschrijvingen in de starters klasse, dus dat is ook een zeer positieve ontwikkeling!

12. kurtje

kurtje

Lid geworden:
    28 aug 2008
    Mooi gedaan Paul!!!

Idd Mario de Ronny is gewoon een vliegmachine daar :)
    Daarom moet hij op de wedstrijd ook zo rustig blijven, komt hij ver hoor!!!

Idd het gras circuit ligt erboven, heb ik vrijdag wat op geoefend :)
    Truggy lag er geweldig goed op :)

13. Paultje040

Paultje040

Lid geworden:
    24 nov 2011
    Gezien de late inschrijving van Ronny, lijkt het er op dat hij duidelijk eerst de oefening nodig had voor hij durfde in te schrijven ;)

14. Aleq

Aleq

Lid geworden:
    5 okt 2009
    Hoe minder gras, hoe minder grip hoe beter! :D

15. kurtje

kurtje

Lid geworden:
    28 aug 2008
    Geweldigggggggg :D
    Heeft hij eindelijk ingeschreven tssssssss

16. snellehenk

snellehenk

Lid geworden:
    10 okt 2007
    Ik denk dat hij thuis eerst zijn lieve vrouw heeeeeel lief heeft aan moeten kijken en een helikopter klaar heeft moeten zetten voor als hij met spoed naar huis moet...

17. kurtje

kurtje

Lid geworden:
    28 aug 2008
    Dat eerste is zeker van toepassing Mario, plus het terras in orde en de kinderkamer :D

Dat 2de is hopelijk niet nodig, want het is toch nog enkele weken normaal :D

18. Stewie

Stewie

Lid geworden:
    23 mei 2010
    Haha Paul, de inschrijving hing niet echt af van het kunnen oefenen of niet :). Daarom ben ik gisteren ook niet gaan rijden, was meer om de afstelling van de motor te doen.

Er stonden gewoon andere belangrijkere dingen op de agenda en die moesten eerst af zijn. Dakterras ligt er (aardig werkje zo een dakterras van 48m² :p) en de kinderkamer is verfklaar.
    Bevalling is pas in Augustus gepland, dus dat zal nog niet echt spelen :).

Heb dus tijd om mee te doen in Zoetemeer, mag het de masters toch niet te makkelijk maken om de finale te halen :showass: :cool:.
    Ga uiteraard weer voor de fun en rijden op een grasbaan lijkt me ook wel een keertje tof. Ben verder benieuwd naar de startersklasse.

Als ik kan rijden volgens eigen kunnen ben ik al zeer tevreden.

Paul, mooie pitbuddy hoor. Het doet wat het moet doen.
    Als iemand nog geïnteresseerd is, heb zelf nog een volledig alu pitbuddy die ik nooit gebruik. Mag weg voor laten we zeggen... Het inschrijvingsgeld van de truggycup + een cola :p.

Signed Sonny (C)Rocket :thumbsup:

19. Paultje040

Paultje040

Lid geworden:
    24 nov 2011
    Dan is die alu pitbuddy van mij.

Hoeft toch geen light cola te zijn hè?

20. Hangover

Hangover

Lid geworden:
    16 feb 2007
    Doe maar geen light. Met al dat oefenen mag hij wel wat strafgewicht hebben(geld ook voor die andere man die te veel tijd heeft om met zijn mugen te spelen :p ).

Deel Deze Pagina