België klinkt altijd zo ver weg maar voor mij valt Genk wel mee (65KM). Ik zal eens vragen of ik thuis niet in de problemen kom, even kijken of ik mag Misschien wil Paul ook mee?
Ik ben met Bas mee naar Denmark dus dat wordt 'm sowieso niet! Als ik voor de andere events niet te veel moeite heb met vervoersproblemen zal ik wel eens een wedstrijdje mee kunnen pakken. Groenten, Tjerk
Wij rijden naar de eerste wedstrijd van de Dutch3d wel 326km Als we het maar leuk vinden. We nemen het er graag bij.
Zondag is het zover. De eerste 3D Belgium gaat de geschiedenis in. Ter herinering, De piloten die deelnemen worden om 9.30 verwacht voor de inschrijving. 9.45h briefing 10.00h start van de competitie Er is drank en eten voorzien tegen een zachte prijs. Diegene die eens een kijkje willen komen nemen,inkom is volledig vrij. Veel vliegplezier en dat de beste mag winnen. Jo.
Eerste 3D Belgium is vandaag gevlogen. We hebben enorm veel geluk gehad met het weer. De temperatuur was best aangenaam,heel de dag droog,en overwegend zonnig. 15 piloten waren ingeschreven (5 in A klas,10 in B klas). Iedereen liet het beste van zich zien. De organisatie verliep vlekkeloos. De sfeer was fantastische ,iedereen had er zin in. Helaas wel 2 crashes. Uitslagen en fotos staan online. 3D Belgium Groetjes Jo.
Super Dikke proficiat Jo, Steven en alle andere collega piloten voor hun prestaties. PS. Ik heb duidelijk een goeie club KMC gekozen ;-)
Prachtige filmpjes van alle figuren. Voor een beginnend heli-piloot als ik word nu veel van de ogenschijnlijke chaos in alle 3D figuren duidelijk. Heel waardevol. 8)
WOW, wat een mooie crash actie foto's !!! En gefeliciteerd met de eerste geslaagde wedstrijd. Ik probeer er ook zeker één a twee mee te doen dit jaar.
Ja, Er waren maar 2 crashes en die had onze huisfotografe (Vannessa) mooi in de lens. Perfecte timing zou ik zeggen. Er is ook gefilmd. Hopenlijk is de montage snel klaar. Walter: hopenlijk ben je er bij volgende keer,samen met nog wat andere collegas van de D3D. Groetjes Jo.
He, We nu ook een officiele movie trailer van de 3D belgium. RckALO1HGx0[/media] - 3D Belgium rc heli competition Groetjes Jo.