Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het zou leuk zijn wanneer iemand wat van de resultaten meeneemt naar de KNVvL vliegersvergadering op zaterdag de 25e waar vele modelvlieg diciplines acte de présence geven met allerlei modellen en technieken.
Inloop en ontvangst om 9:30 in de Aula/kantine
Nuborg College Oostenlicht
Kruidenlaan 1
8082 CA Elburg
Ik had ook nog een vraagje:
Het is echt fantastisch om te zien met hoeveel enthousiasme er wordt gewerkt aan een goed vliegend 3D geprint F5K toestel - dat had ik reeds gezegd....
Maar ik vraag mij wel af of het eindresultaat ook voor mij bereikbaar is...?
Ik ben zo'n typische 3D printer. Dus ooit in een opwelling een Ender V2 Creality printer gekocht, om vervolgens President Putin uit te printen in de vorm van een erecte penis - en daar bleef het dan wel bij....
Ja, een keer een sleepkoppeling geprint en een houder voor mijn deodorant - maar dat was dan echt wel het hoogtepunt.
Als ik wil printen heb ik:
1. moeite om de diverse onderdelen vlak op mijn ondergrond te positioneren. Als ik de onderdelen upload in Ultimaker Cura staan zij zelden direct goed op hun plek.
2. moeite om de juiste instelling van het uitgebreide menu te kiezen. Dus welke dikte, snelheid, opvulling en noem maar op.
3. moeite met de afstand printerkop en ondergrond - maar dat moet ik oplossen met een automatische leveler - dat kan ik nog wel realiseren met behulp van YouTube.
Ik doe het gewoon te weinig en gebrek aan ervaring is dan een drempel.
En dus de vraag of jullie aan het eind van de rit misschien ook met begeleidende tips en tricks kunnen komen zodat een eenvoudige 3D printer als ik het eventueel ook zou kunnen proberen.
Groet, Roger
Dat ziet er mooi uit!
Welke motor-prop-accu combo zit daar in?
Emax Eco 1407 Motor - 2800kv
Cnhl 2s 450mah hv lipo
Geprinte spinner met een ik dacht 6x4 prop. maar er kan een grotere op.
dat is een test voor aankomende zondag
1. moeite om de diverse onderdelen vlak op mijn ondergrond te positioneren. Als ik de onderdelen upload in Ultimaker Cura staan zij zelden direct goed op hun plek.
2. moeite om de juiste instelling van het uitgebreide menu te kiezen. Dus welke dikte, snelheid, opvulling en noem maar op.
3. moeite met de afstand printerkop en ondergrond - maar dat moet ik oplossen met een automatische leveler - dat kan ik nog wel realiseren met behulp van YouTube.
En dus de vraag of jullie aan het eind van de rit misschien ook met begeleidende tips en tricks kunnen komen zodat een eenvoudige 3D printer als ik het eventueel ook zou kunnen proberen.
Groet, Roger
Ik had ook nog een vraagje:
Het is echt fantastisch om te zien met hoeveel enthousiasme er wordt gewerkt aan een goed vliegend 3D geprint F5K toestel - dat had ik reeds gezegd....
Maar ik vraag mij wel af of het eindresultaat ook voor mij bereikbaar is...?
Ik ben zo'n typische 3D printer. Dus ooit in een opwelling een Ender V2 Creality printer gekocht, om vervolgens President Putin uit te printen in de vorm van een erecte penis - en daar bleef het dan wel bij....
Ja, een keer een sleepkoppeling geprint en een houder voor mijn deodorant - maar dat was dan echt wel het hoogtepunt.
Groet, Roger
Nee de infill doet gewoon wat hij zelf wil. Ik gebruik liever cubic infill, volgens mij geven rechte verbindingen meer stijfheid dan ronde.Prachtig David. Kon je die Gyroid infill zelf diagonaal positioneren?
Ik gebruik bambustudio en volgens mij kan ik de richting niet zelf bepalen.
3dlabprint heeft tegenwoordig een mannelijk en vrouwlijke kant aan de wortel. Wellicht door te voeren in jullie ontwerp?