3DCollege Big Scale Acro Fly In 2010 *Editie 3*

Discussie in 'F3A-X' gestart door JVDO, 10 dec 2009.

1. Pharriesk

Pharriesk

Lid geworden:
    23 aug 2006
    2 weken geleden heb ik tijdens 3D College een ongelukkig ongeval gehad met mijn motor op de EF Yak 110". De aluminium bouten van de cilinderkop braken tijdens een volgas af. Het gevolg: motor en vliegtuig stuk.

Aerobertics heeft de motor meegenomen en opgestuurd naar Toni Clark voor reparatie. Binnen 10 dagen was de motor terug bij Aerobertics. Volledig gratis gerepareerd door Toni Clark.

Ik kan hier maar 1 ding over zeggen, wat een super service van zowel Toni Clark, als Aerobertics. Super dat Bert de tijd en moeite heeft genomen om mij te helpen!!

2. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Kennelijk moet het dan toch via Aerobertics lopen om een motor vlot terug te krijgen. Toen ik hem vorig jaar zelf opstuurde naar TC, heeft het ruim 5 weken geduurd voordat ik hem terugkreeg... (en toen was het alleen een kwestie van membraampjes vervangen)

Maar goed nieuws dat hij weer is gerepareerd!:) Alleen jammer van de gevolgschade..... (Yak)

3. Dennis Dierckx

Dennis Dierckx

Lid geworden:
    27 feb 2006
    goed nieuws voor je Jurrien !!
    hopelijk is hij snel terug aan het vliegen :)
    ga je dit seizoen met de carden extra vliegen nu?

grt Dennis

4. Pharriesk

Pharriesk

Lid geworden:
    23 aug 2006
    Dennis,
    Met de Carden Extra zal veel gevlogen worden dit seizoen omdat hij voor f3m wordt gebruikt.
    Voor de DA100 is inmiddels de Sukhoi van Krill, die ik bij de EXFC toen heb gekocht, bijna helemaal afgewerkt. Dan gaat daar ook weer gevlogen mee worden oa. de freestyle denk ik in Tongeren en Romilly, en misschien nog wat vliegshows.

Alexzzz,
    Over de service bij Bert was sowieso al niks te klagen :) .

5. JVDO

JVDO

Lid geworden:
    7 okt 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015

Deel Deze Pagina