@ igortje
Ik heb even gezocht op google, maar ik kan nergens een site vinden over die vliegclub in Kruisland.
Ik zou graag eens komen kijken maar weet dus geen adres helaas.
Kan je me verder helpen?
Ik heb er nu voor gekozen om een coaxiale heli te gaan vliegen, dit om de hand-oog gevoel te leren.
Ik heb een Graupner Koala gekocht, en heb hier nu 2 keer mee gevlogen.
Opzich kan ik hem in de lucht houden, maar hij is ook al een paar keer naar beneden gekomen, en als dit met een CP had gebeurd had ik zeker te weten stukken gehad. Gevolg extra kosten.
Ik ken echt nog helemaal niet vliegen, zelfs ook van de vorige keren proberen heb ik totaal niks geleerd heb ik het gevoel nu ik het weer probeer...
Ik probeer met de coax te hoveren en later misschien ook nose in e.d.
Eerst maar eens goed hiermee proberen te vliegen, daarna ga ik eens kijken voor een T-rex of mini Titan. Als deze te duur worden, dan misschien toch terug met een honeybee king proberen.
Denken jullie dat dit een goede opstap is?
ik weet zeer dat een mini titan of een trex 450/500 een veel betere opstap is geloof me hoe groter hoe makelijker maar koop wel iets goeds
wij helpen veel beginers met de honybee of de walkera shit en deze mensen komen er allemaal na 2 tot 3 weken achter dat deze heli's weggegooid geld zijn spaar dan even door voor een trex of zoiets dergelijks en laat die chineese shit waar het is
dit zijn tips geen verplichtingen!!
je moet doen wat je wil
groet carlo