G
gixxer
Guest
Als je een kloon FG had gekocht van Tjingtjang had ie ook maar 300 euro gekost, incl 26cc en zenderset. Nou vergelijk je een heli uit de onderklasse met een auto uit de middenklasse, das geen appelen met peren vergelijken maar met kiwi's ofzo![]()
ik geloof dat je geen idee hebt wat een FG kost. mijn FG was compleet al 1400 en had ie nog geen meter gereden en was ie helemaal van plastic.
dan ga je rijden, je springt 4x en je diff is naar de donder, dus maar ff 80 eu aftikken voor een alu. dan ga je verder rijden en gaan je fusees uitlubberen, dus alu's van 110 eu. ik zit nu al op 1590 eu en ik mis nog zat upgrades die ik erop heb gegooid. alu fusees achter (120 eu), alu achterkant (totaal ook iets van 550 eu), een snelle pijp (180 eu), alu aandrijfplaat (70 eu), alu motorsteunen (90 eu), alu wielmeenemers (50 eu), alu tandwielmeenemer (35 eu) en dan is ie nog lang niet af want kunnen nog zat dingen op, je koopt zo nu en dan een nieuwe kap omdat je de andere hebt afgeragd (110 eu en dan de lexaanverf nog) en ik zit alwel op ongeveer 2700 eu, daar koop je toch een hele mooie top heli (misschien wel 2) voor???
ik weet dat ik een goedkoop ding hebt in jouw ogen, maar dit is mijn eerste aanraking met een heli en dit is mijn leertoestel, iedereen moet toch ergens beginnen???