500 size nitro heli !

Ik had al eens zitten broeden op een idee om een Align 500 te kopen en om te bouwen voor nitro ,daar Align de 500 deze niet in nitro zal uitbrengen. Maar een kleine franse firma zal binnenkort een 500E uitbrengen die ze na de zomer zullen verder ontwikkelen voor een 39 engine . Dus kzal de moeite nie meer doen en afwachten wat het wordt !;)
Dus haal maar de 39 motoren vanonder het stof!! Of stel je voor... een hyper50 in een 500size !!? :banana::bye:
A2pro & E-Copter Excellium 500 / 450 - RC Groups

Nou ik denk dat die 39 wel al meer als geneog is hoor. Hij trekt ook een 30 size omhoog, en in een 500 size zal hij zeker wel beter presteren als bijv. in een raptor 30.

Lijkt wel een omgekeerde wereld. Waarom zou je een 500 die erg goed, stil, schoon en vooral betaalbaar op elektro vliegt, op nitro willen vliegen?

Misschien ook voor het gemakkelijk bij te vullen tankje, ipv constant met een lader en 12v accu op zak te lopen?

Daarbij de herrie en rotzooi in de vergelijking meegenomen, kan ik heel goed begrijpen dat iemand een brandstofmotor erin wil zetten :cool:

JAja... tanken ,vliegen , landen ... tanken ,vliegen , landen ...!!
En anders moet je investeren in dure lipo packs ,die kunnen stukgaan, en waar je uren moet wachten voordat je nog eens kunt vliegen !:(
Met de nieuwe A123 batterijen gaat het al de beter kant op, laden in een kwartuurtje, maarja .. hupla een nieuwe lader en weer batterijen bijkopen! :rolleyes:
T'is toch prachtig als ge een 90 ziet vliegen met een rookpluim erachter !:cool:

nitro

wat is een heli zonder rook,herrie en stank?

je gaat toch ook geen baterijen in je auto zetten met een electromotor

electra vliegen vind ik persoonlijk niet zo leuk en echt
maar mijn kennis heeft een mini titan en dat vliegt geweldig en toch mis ik de rook stank en herrie

dit is mijn mening en wie electra wil vliegen moet dat zeker niet laten
dat is met nitro precies het zelfde

Back