7e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 23 en 24 juni 2012

Beste Ossies,

Dank voor het leuke weekend. Ondanks de harde wind, Moth weinig problemen mee, en de regen van vandaag toch een zeer geslaagd weekend. Leuk zaken gezien en gehoord.

Toppie en tot volgend jaar

Nogmaals excuus Davy. Ben er zelf ook van geschrokken (for what it's worth:oops:) Met Berto nog even geevalueerd tijens de bbq, ik heb er iig wat van geleerd.

Hey Femmo,

zoals we ook al besproken hadden na het "gebeurde", is het vooral van belang dat jij er zelf van geleerd hebt ! We zijn allemaal volwassen mensen en als we alles bij elkaar bekijken is er voor niemand iets gebeurd, enkel voor jezelf. Mij is geen schade aangebracht, noch aan toestellen of wat dan ook.
We hebben er trouwens daarna best wel even zelf om kunnen lachen...
Ik vind het wel fijn dat ook Berto er met jou over heeft gesproken en zo is iedereen gewoon nog heerlijk tevreden.

Bril wordt begin deze week aan Joop de Vries gegeven zodat deze aankomende weekend in Nederweert is

Dat is heel erg vriendelijk. De jongeman wilde me zo helpen met de Stuka dat hij helemaal zijn bril vergeten was ! :-)

Groetjes,

Davy

Wat impressies zoals beloofd

Heren zoals ik heb beloofd enige impressies.

Ik heb alleen deze wat gecropped, voor de rest geen enkele nabewerking nog..

De volledige collectie zal ook een locatie krijgen, al weten we nog niet hoe en waar, maar dat kan iig altijd gecommmuniceerd worden via dit draadje..

7434327498_24bb712865_c.jpg

7434328120_0aee94be3b_c.jpg

7434327674_b5062beac9_c.jpg

7434328270_513918846b_c.jpg

7434328522_e58a680c68_c.jpg

En natuurlijk..
:cry:
7434329156_b9b36a925b_c.jpg

7434328680_bf0f038cba_c.jpg

Dit zijn er natuurlijk maar enkele van de vele.. Mocht het bevallen dan kan ik wellicht nog wat meer posten.

Groeten Marcel vd Wart

Marcel,

bevallen ? Bevallen ? Ze zijn ERG goed man !
Probeer ze dus maar snel ergens te sharen.
Een goed voorbeeld is Picasa of Skydrive !

Ik kijk er alvast naar uit.

Vriendelijke groeten,

Davy

Oss was weer fijn om er te zijn
Jammer dat het weer dit jaar niet echt mee werkte
Gelukkig wel lekker gevlogen
Ik kan niet wachten op foto,s

Femmo,

dit kwam ik tegen toen ik net de film aan het monteren was. Het was eigenlijk nu nog net ietsje meer schrikken eigenlijk...

PS Alle beelden zijn ondertussen gemonteerd, maar het is een film van 6,5 Gb geworden... Zucht; Toch maar eens kijken of ik er een kleinere versie van kan gemaakt krijgen...

Groetjes,

Davy

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi foto's geschoten Marcel, super.
Altijd weer leuk om iets bekends te zien ;)

Delta Oss weer hartelijk bedankt, het was zoals gewoonlijk weer prima geregeld.

Groeten, Ronald

Ah Femmo,

ik had hier Onno (de filmer) en m`n broer bijna te pakken :oops:
Reversed ailerons werken soms wat minder, afgeleid tijdens opbouwen en niet gechecked daarna.

Maar voor jou was het een leerzaam moment, behalve de kist schade, verder niets gebeurt.
En tja, als camera man wil je bovenop de actie zitten, nou dat is Davy gelukt dichterbij kon gewoon niet.

Zal hem op JOP in jouw naam wel een biertje geven en dan lachen we er nog eens om ;-)

Grt,
Berto.

Laatst bewerkt door een moderator:
redelijk weer gehad

Beste mannen van de DWSM (Dutch Warbird & Scale Meeting)

Zo te zien hebben jullie mazzel gehad met het weer.
En wat ik ook zie is dat het weer als vanouds is geweest lekker rondtuffen,en slap ouwehoeren !

Heb alweer spijt dat ik er niet bij was .................

Nou laat die foto's en filmpjes maar komen

groetjes pascal

ben je niet vergeten Ronald

Ronald, ben jouw fotoos van jouw P51 niet vergeten, ben ben nu (as we speak) alles aan het uploaden.
Ik denk morgen al jouw fotoos door te mailen van de RIP P51..

Heren alle geuploade fotoos betreft een voorselectie, want het zijn er een dikke 460...
verwacht later deze avond/nacht een link te kunnen posten van skydrive.

Ik zie dat ik een aantal interessante vliegtuigen gemist heb!
Ook het oh'en mis je dan om weer eens bij te kleppen!
Maar ja,je neemt een beslissing vanwege de weersvoorspellingen en dat kan je niet meer terugdraaien.

Volgend jaar beter denk ik dan maar en er komt nog een meeting (Dawn Patrol)waar
als het goed is de Wright Flyer ook aanwezig is!

Ik ben in ieder geval blij voor degene die wel gekomen waren lekker hebben kunnen vliegen op de zaterdag want de zondag was naar mijn idee velen malen slechter!

Mvgr Hans

Bedankt Marcel.
Zijn hele mooie foto's geworden, fijn dat je de moeite en tijd hiervoor hebt genomen.

Groet Ger.

Ger,
kom jij nog naar de Dawn Patrol toe?
zo ja dan lijkt me het misschien een leuk plan om de Brown Bear stermotor mee te nemen en te demonsteren misschien(als je er tijd voor hebt)?

Mvgr hans

Marcel bedankt, Marcel bedankt.

Gave foto's. Mag ik er een aantal van mijn kisten Moth en Pc21 op mijn eigen site plaatsen?

Ger,
kom jij nog naar de Dawn Patrol toe?
zo ja dan lijkt me het misschien een leuk plan om de Brown Bear stermotor mee te nemen en te demonsteren misschien(als je er tijd voor hebt)?Mvgr hans

@ Hans, 7 juli zit ik in Duitsland anders had ik graag naar Dawn gekomen.
Had hem meegenomen naar Oss maar jij had misgegokt met het weer, Dick had zijn 4 cilinder lijn 90cc meegenomen, moooooooooooi, voor op een nostalgische Fokker maar zou ook niet misstaan onder de kap van een 1/4 Spit.

Groet Ger.

Back