7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
eindelijk eens aan de multicopters peter? dacht dat het niet echt jou/jullie ding was;)

welke controller komt erop?

Nou voorlopig houden ze 1 graad en windkracht 4.....en dan ook nog kans op neerslag......als de bericht zo blijven.....blijf ik ook....maar dan thuis....

Ik wou ook komen, maar het weerbericht zoals ik die nu zie gaat het hem zeker niet worden. Heb genoeg in de kou gevlogen en het hoeft niet meer van mij.
Het weer van de laatste paar dagen was perfect. Vandaag ook lekker met mijn f450 lopen raggen.

eindelijk eens aan de multicopters peter? dacht dat het niet echt jou/jullie ding was;)

welke controller komt erop?

zelf niet, moet er nu eentje voor een klant bouwen, en ben me er nu volledig op aan t storten... Alles wordt Gaui, meer omdat dat makkelijk te servicen is als er wat mis gaat, en de combi met de nieuwe GV100 met OSD is wel erg mooi.. moet zeggen dat we al veel goede resultaten met de Gaui/MRT's hebben... al aardig wat van verkocht ook...
dit is de eerste INS die ik zelf moet instellen.. ben benieuwd, hoe de combi met de T14SG gaat werken...

en wie weet worden we toch enthousiast over t multicopteren....

zelf niet, moet er nu eentje voor een klant bouwen, en ben me er nu volledig op aan t storten... Alles wordt Gaui, meer omdat dat makkelijk te servicen is als er wat mis gaat, en de combi met de nieuwe GV100 met OSD is wel erg mooi.. moet zeggen dat we al veel goede resultaten met de Gaui/MRT's hebben... al aardig wat van verkocht ook...
dit is de eerste INS die ik zelf moet instellen.. ben benieuwd, hoe de combi met de T14SG gaat werken...

en wie weet worden we toch enthousiast over t multicopteren....

top man, ben benieuwd;)

wat betreft weer, hoop dat het beter word! heb wel zin in een meeting. als het door gaat ben ik er in ieder geval zeker bij!

Ik denk ook dat ik niet kom. Even weer afwachten, maar word crap zo te zien.

Ik vind het een goed plan. Ik had 3 vervoersopties, maar die gaan waarschijnlijk allemaal niet. Om zeer begrijpelijke redenen overigens, in dit geval wordt het een afweging: vliegomstandigheden tegenover reistijd. En die is niet heel gustig voor ons Brabanders.

Maar laat het de fanatiekelingen uit de buurt niet tegen houden! Met een paar man kan het ook gezellig zijn :)

Zeg dan gewoon dat je niet naar Soest wil.... :-(

Het weer is altijd gokken zeker in maart.
Nu lijkt het alsof iedereen afhaakt bij een klein beetje kou.
Op t Zand is het zeker warmer?

t zand ben ik ook eerder geneigd te komen, aangezien dat voor mij maar 40 minuten rijden is,en ik dus wat meer risico kan nemen ivm slecht weer (iets minder zonde van mijn tijd).

huidige geplande datum kon ik zowiezo niet, dus dat maakt voor mij niet uit :)

Zeg dan gewoon dat je niet naar Soest wil.... :-(

Het weer is altijd gokken zeker in maart.
Nu lijkt het alsof iedereen afhaakt bij een klein beetje kou.
Op t Zand is het zeker warmer?

Nee hoor, wanneer we naar Soest gaan kom ik gewoon maar ik vind 't Zand een veel betere locatie.
Maar das niets nieuws.
Zo te horen haken er waarschijnlijk nogal wat mensen af en dat is ook niet verwonderlijk.
Ik heb het ook wel een beetje gehad met die kou.

Verdomd jammer van het knake weer.
Die verrekte Koning winter heeft potdomme toch nog last van laatste stuiptrekkingen.
Ik had em graag een rotschop onder zijn reet terug naar z'n grot willen geven.
Die ouwe knar blijft me verbazen en gooit voor mij helaas weer roet in het eten.
Ik haak ook maar af aankomende zondag.
Geen fijne weersvoorspellingen om dat stukkie rijden op de motor te komen.Sneeuwbuien gaan vaak vergezeld door pekel strooiende vrachtwagens en dat is echt niet mijn favoriet.Wil niet de kans lopen daarin terecht te komen.
Voor diegenen die toch gaan een hele fijne vliegdag zondag maar met wat geluk wordt de meeting verzet waarbij de kans op beter weer is.
Vr Gr D

Re: 7e MBF Multicopter Meeting - 10/03/2013 - Soestduinen, Soest

Het stomme is dat het weerstation van Soesterberg (via www.windfinder.com) nu droog, windkracht 3 en 7 graden aangeeft.

Ik denk dat het morgenmiddag pas echt duidelijk wordt. Voor mij is het makkelijk praten aangezien ik er maar 15 minuten vanaf woon. Voor de mensen die verder weg wonen is het een lastige beslissing. En begin van deze week was het verdorie zo'n mooi weer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Re: 7e MBF Multicopter Meeting - 10/03/2013 - Soestduinen, Soest

Weerstation van Tilburg zegt nu ook dat het pas maandag koud wordt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back