7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Ook vanaf hier: beterschap Ben en Garbungel: beter erdoorheen boren als ongelukje dan je vinger er per ongeluk af laten hakken want dat is helemaal klote.
Je hebt ze tenslotte wel nodig om deze schitterende hobby mee uit te oefenen.
Zenders benne nog niet spraakgestuurd.Ha ha ha ha
Ik ga vanmiddag maar weer eens flink genieten op het grote veld hier in de buurt.
Met de nodige vliegmaatjes erbij wordt dat weer dikke schik.
Neem 5 modellen mee naar het veld dus dat wordt sjanken en raggen.
De zon schijnt al volop en weinig wind.
de 14e hoop ik erbij te zijn in Soesterduinen.
Vr Gr D
Haha ja. Gelukkig valt het wel mee en functioneren mijn duimen nog steeds prima.

Lichamelijk ongemak? Over lichamelijk ongemak gesproken ik had ook vrijdag bij het herbouwen van mijn groundstation per ongeluk door mijn wijsvinger geboord. Yes helemaal erdoorheen. Gelukkig valt het wel mee en geen bot geraakt.

Lichamelijk ongemak in de vorm van migraine.
Ben er al 42 jaar mee behept.
Zat vorige week 2 dagen aan de morfine.
Valt nu wel mee maar kan beter wat voorzorgsmaatregelen nemen en het rustig aan doen vandaag.
Bedankt voor de beterschapswensen. :p

Gelukkig ben je met vliegen wat handiger Boris!!!

Dat is heel fijn om te horen Garbungel.
Je duimen zijn inderdaad ook erg belangrijk bij het hanteren van een zender.Ha ha ha
Zelf werk ik met apparaten die ook erg lichaamsdeel gevoelig kunnen zijn.Ha ha ha
Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Moet altijd het koppie erbij houden want een moment van onoplettendheid kan me geheid een paar vingers kosten.
En dan bedoel ik echt letterlijk het missen ervan.
Heb het al een paar keer gezien bij andere kollega's en die werden er niet vrolijk van nadat hun vinger in de machine verdween.
Zelf mocht ik een keer zo'n afgerukte vinger van een kollega achter de veiligheidsbalk vandaan halen.
Was geen pretje overigens.
En nee.....heb de halve vinger toch echt niet in mijn mond gestoken om naar het ziekenhuis te brengen.Ha ha ha ha
Fijne dag allen.
Vr Gr D
PS: Ben , echt beterschap kerel.Hoop dat je snel weer de oude bent.

Oke...ik heb er wel zin in 8)..hier in Rotterdam kan altijd nog!

He Goser,

Ziet er erg leuk uit daar om eens te vliegen.
Waar is dit?

Ik werk nl. in Rotterdam en wie weet eens na het werken daar samen vliegen.
Of een keer een meeting daar lijkt me zeker ook wel gaaf.

Hey Avpk...
Het is zeker een mooie plek om te vliegen!..is aan de rotteband dreef,het hoge bergse bos.
Als je de helling op gaat kan je kilometers rondom zien,moet je wel even een eindje lopen...maar vanaf de parking heb je na honderd meter al een grote weide.
Lijkt me leuk daar ook eens met anderen te vliegen (ik ben nu meestal in mn uppie)...laat maar horen als je eens zin hebt om te komen.

Groetjes...8)

Pinkie en Pinky zijn 2 verschillende personen :)

Pinky (ikke kan vreemd genoeg geen gebruik meer maken van Pinky dus vandaar dat ik Pinky-ii gebruik) En ja ik ga stoppen met RC maar dan betreffende de auto's (Offroad 1:8) en dus al dat spul gaat eruit en gaat plaats maken voor wat serieuze Hexacopter.

Na 2 Adrones in puin te hebben die nu eigelijk meer als parts op een nieuw baasje liggen te wachten heb ik beslote dat Quad / Hexa meer mijn speeltje gaat zijn en ik makkelijker even ergens bezig kan gaan ipv vele kilometers te moeten rijden voor een Offroad Rc track.

bedoel je deze: ? ;)

46c230a7-70c2-4f39-9a75-f99ee59ab3ed_zps9fbb4a24.jpg

Yupp die. Gelukkig kan ik hem vetter mesten heb hele vracht offroad rc en 2 defecte ardrones die de deur uitgaat dus groeit het varkentje best wel van. Alleen nu nog tijd om die hele berg online te koop te zetten.

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Zondag nog mensen naar Soest of een andere plek?
Mijn vrouw heeft een vergadering thuis dus ik moet weg wezen. :confused:
Wel erg vervelend natuurlijk want dan moet ik gaan vliegen. :cool:

Waar gaan we?
Soest vind ik wel leuk op de meet plek.
Tis wel een eindje lopen maar je kan er lekker tussen de bomen vliegen.
De laatste keer in Soest vond ik de plek wel erg open.

Mmmmm, krijg ik warme chocolade melk van Corne.:turn-l:

Volgende keer als de meeting weer bij t zand is, probeer ik er weer bij te zijn.

Deze zondag gaan we naar de vliegclub, weer eens met de vliegtuigen (en ook de multies hoor) los!

Waar gaan we?
Soest vind ik wel leuk op de meet plek.
Tis wel een eindje lopen maar je kan er lekker tussen de bomen vliegen.
De laatste keer in Soest vond ik de plek wel erg open.

Mmmmm, krijg ik warme chocolade melk van Corne.:turn-l:

Ik wil een bakkie zwarte koffie corne
Bestel maar vast :)

Back