7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Als we volgende week dit weer hebben dan teken ik ervoor. Net met mijn tricopter aan het vliegen geweest. Eindelijk de throttle curve van de Multiwii goed gekregen. In een woord heerlijk!

Als het volgende week weer zo een lekker weer wordt maakt het alles wel goed.. Maar o wee als er dan weer sneeuw valt..

Sneeuw ben ik niet meer zo bang voor.
Denk dat die fucking Koning winter al in zijn grot zit uit janken omdat zijn tijd er voor het komende half jaar wel op zit.
Maar de regen........
Eind van de week schijnen er weer regen depresies aan te komen.
Hopenlijk droog de 14e.
Dan ben ik van de partij.
Vr Gr D

Zo ik ben weer thuis, de mannen zijn waarschijnlijk nog bezig het vliegtuig van de kruin van de boom te halen, maar ze hebben er een prof. boomklimmer bijgehaald, dus dat moet goed komen...

Alhoewel ik zelf ook genoeg geklommen heb vandaag, om viper zijn flip uit de boom te halen. Deze was na storing in een boom beland, en vrij hoog ook.....maar die was nog net te beklimmen door een amateur :P

De grootste schade van de dag(had er niets van gemerkt toen ik uit de boom kwam, maar toen ik de auto in en uitstapte scheurde het behoorlijk.....)

IMAG0639_zps9d590165.jpg

filmpjes volgen uiiteraard.....

Het was een zeer gezellige dag met diverse mensen die kwamen vliegen !

Laatst bewerkt:
Veel geluk gehad dat de klimmer er was!
Soest is een super mooi locatie , echter belandt er wel ieder keer iemand in een boom :)
Vandaag was een super mooie dag , hopelijk is het volgende week ook zo, heb er zin in!!

Veel geluk gehad dat de klimmer er was!
Soest is een super mooi locatie , echter belandt er wel ieder keer iemand in een boom :)
Vandaag was een super mooie dag , hopelijk is het volgende week ook zo, heb er zin in!!

Had niets met geluk te maken....we hebben 'm uit Dordrecht op moeten halen hiervoor...tja je moet er wat voor over hebben om je FPV airplane weer onbeschadigd in handen te krijgen.

Hebben jullie een meet in een bos gehad ofzo? Als ik dit zo zie heeft het maar weinig wrg van de duinen.

full
full
full
full

Zeker een geslaagde dag..hartstikke mooi weer en genoeg sensatie!
Het klimwerk van Corne heb ik gemist,wel was duidelijk te zien waarom ze zijn quad het flipframe noemen... 8)
En ook was er vandaag een FPV vliegtuig bij...het zat hem niet mee en kwam in een boomkruin terecht.Gelukig was Ben erbij (die heeft al wat ervaring met bomen geloof ik)..
Hij belde meteen een kennis van hem die voor zijn werk wel vaker in bomen klimt,de klimmer had alleen vervoer naar Soest nodig.Eenmaal bij de boom aangekomen had hij het vliegtuig met een paar minuutjes weer veilig en ongeschonden terug bij de eigenaar..toppertje!

Laatst bewerkt door een moderator:
ja heb ook nog wat foto"s van vandaag en van de redding natuurlijk:p

de openings foto is natuurlijk corne met zijn fpv rugzak

04066001.jpg

04066004.jpg

04066003.jpg

04066018.jpg

04066023.jpg

04066029.jpg

04066030.jpg

04066041.jpg

04066069.jpg

Was zeker een geslaagde en gezellige middag :-) Leuk om jullie eens IRL te ontmoeten, volgende keer een plekje zonder bomen ;-) kan dat?

Dat is saai Michel. :p

Top dag. 300 km mogen rijden met de auto van Heligek.
Ben benieuwd hoeveel bekeuringen er binnen komen bij 'm
Ik had een beetje haast.

Lekker gevlogen met de TBS en het was heeeeeerlijk weer.
Mooie foto's heren! Toppie!

leuk materiaal allemaal hoor...ik ben aan het renderen....een filmpje van 11 minuten met alleen LOS gevlogen flips en rolls, en dat is met heel weinig onboard materiaal erbij......heel veel van de handycam.....
zitten geen dubbele beelden bij, dus begin maar te tellen....hahha

Hier mijn flip en roll filmpje van vandaag.......alles LOS gevlogen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back